img
img
Doç. Dr. Aysel SARICAOĞLU AYGAN

Doç. Dr. Aysel SARICAOĞLU AYGAN

  • Yabancı Diller Fakültesi
  • İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü
  • İngiliz Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
37
Atıf
217
h-index
8
Proje
8
WoS
Yayın
10
Atıf
207
h-index
8
Scopus
Yayın
13
Atıf
271
h-index
9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Iowa State Universityof Science Andtechnology, , 2010, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2002, 2007
Araştırma Alanları
İngiliz Dili Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Iowa State Universityof Science Andtechnology, , 2010, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2002, 2007
Kayıt Yok
İspanyolca, e-YDS, 68, 2020 Elekt, 2020
Kongre Düzenleme, Uluslararası Dil Çalışmalarında Yeni Yönelimler Sempozyumu 2, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, 11-10-2024, 12-10-2024
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
2015-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Iowa State University, College Of Liberal Arts And Sciences, English
2007-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Erciyes Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce Bölümü, Türkiye
2024-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2024-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2019-2019, Dekan Yardımcısı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
Gülçin Akyol, Yüksek Lisans, THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN L2 READING TEST DEVELOPMENT: A STUDY OF LANGUAGE INSTRUCTORS' PERCEPTIONS AND EXPERIENCES IN AN ENGLISH PREPARATORY SCHOOL, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Cavidan Ünsal Şahin, Yüksek Lisans, The Role of Syntactic Priming in Shaping Phrasal Complexity Features Produced by EFL Writers, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Nesrin Atak, Yüksek Lisans, Written complexity developmental stages of Turkish EFL learners in argumentative writing, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Tımothy Patrıck Benell, Yüksek Lisans, Referencing for cohesion in l2 academic writing: A corpus analysis, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2018, (Asıl Danışman)
2023-2024, ELIT477 Materials Evaluation and Development in ELT, Lisans
2023-2024, ELIT373 Second Language Acquisition, Lisans
2023-2024, ELIT481 Literary Translation, Lisans
2023-2024, ELT501 Second Language Acquisition, Yüksek Lisans
2021-2022, ELIT221 Research Methods, Lisans
2021-2022, ELIT395 Second Language Acquisition, Lisans
2021-2022, IOG309 Assessment of Classroom Learning, Lisans
2021-2022, ELIT580 Materials Development and Evaluation in Foreign Language Teaching, Yüksek Lisans
2021-2022, ELIT481 Technology-Enhanced Language Learning, Lisans
2021-2022, ELIT120 Intensive Academic Writing, Lisans
2021-2022, ELIT236 Speech and Communication Skills, Lisans
2021-2022, ELIT396 Culture and English Language Teaching, Lisans
2021-2022, ELT402 Testing in English Language Teaching, Lisans
2020-2021, ELIT234 Critical Thinking, Lisans
2020-2021, ELIT252 Translation II, Lisans
2020-2021, ELIT392 Introduction to TESOL, Lisans
2020-2021, ELIT120 Intensive Academic Writing, Lisans
2020-2021, ELIT251 Translation I, Lisans
2020-2021, ELIT570 Advanced Research Techniques and Publication Ethics, Yüksek Lisans
2020-2021, IOG309 Assessment of Classroom Learning, Lisans
2020-2021, ELIT481 Technology-Enhanced Language Learning, Lisans
2020-2021, ELIT221 Research Methods, Lisans
2018-2019, ELIT234 Critical Thinking, Lisans
2018-2019, ELIT234 Critical Thinking, Lisans
2018-2019, ELIT117 Intensive Academic Writing, Lisans
2018-2019, ELIT117 Intensive Academic Writing, Lisans
Kayıt Yok
İngilizce Yazma Becerilerinin Ölçülmesinde ChatGPT Kullanımı: Argüman Tabanlı Geçerlik Yaklaşımına Dayalı Bir İnceleme (An Argument-based Approach to Validating L2 Writing Assessment Using ChatGPT) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2025-2026
Skills-Based English Proficiency Assessment: Validation and Recognition Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2024  
Research Literacy of EFL Teachers Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2023  
Comparability of IELTS academic writing tasks and graduate-level multimodal writing tasks at universities in Türkiye, UK, and USA Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Yürütücü , 2022-2024  
HOP: HARAKETLİ ÖĞRENME PORTFOLYOSU TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2019-2020  
Grammatical complexity in EFL academic writing: Developmental stages and developmental feedback Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Yürütücü , 2018-2019  
Supporting Learners’ Language Development beyond the Language School: Automated Writing Evaluation in Content Courses Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018  
Next Generation Teachers Co-Working for Refugee and Immigrant Communities in Turkey and Ireland (Türkiye ve İrlanda'da Yaşayan Mülteci ve Göçmen Topluluklar için Birlikte Çalışan Yeni Nesil Öğretmenler) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Eğitmen , 2016-2016  
Kayıt Yok
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Dinçer, B.H. (2025) "Machine Translation Post-Editing Behavior of Undergraduate EFL Students Across Two Genres", CALICO Journal, 42 (1) pp. 121-142 [ESCI] DOI  
Gokturk, N., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2024) "Examining teacher-written conference abstracts: Rhetorical functions and syntactic complexity features", Journal of English for Academic Purposes, 72 (101454) [SSCI] Link DOI    
Candarli, D., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Plakans, L. (2023) "Editorial: Emerging technologies and writing: pedagogy and research", Frontiers in Communication, 8 (1) [ESCI] DOI   
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2022) "Towards teaching undergraduate-level disciplinary writing in English majors: A genre-based approach", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (26) pp. 1024-1038 [TR Dizin] DOI  
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Atak, N. (2022) "Syntactic Complexity and Lexical Complexity in Argumentative Writing: Variation by Proficiency", NovitasROYAL (Research on Youth and Language), 16 (1) pp. 56-73 [TR Dizin]   
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z., Plakans, L. (2021) "Syntactic complexity in learner-generated research paper introductions: Rhetorical functions and level of move/step realization", Journal of English for Academic Purposes, 53 (1) pp. 1-11 [SSCI] DOI    
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2021) "Voluntary use of automated writing evaluation by content course students", RECALL, 33 (3) pp. 265-277 [SSCI] Link DOI    
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2021) "A telecollaborative approach to foster students' critical thinking skills", Focus on ELT Journal, 3 (1) pp. 18-32 DOI  
Atak, N., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2021) "Syntactic complexity in L2 learners' argumentative writing: Developmental stages and the within-genre topic effect", Assessing Writing, 47 (1) pp. 1-11 [SSCI] DOI    
Hudilainen, E.C., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Torrance, M., Feng, H. (2019) "COMBINED DEPLOYABLE KEYSTROKE LOGGING AND EYETRACKING FOR INVESTIGATING L2 WRITING FLUENCY", Studies in Second Language Acquisition, 41 (3) pp. 583-604 [SSCI] DOI    
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2019) "The impact of automated feedback on L2 learners' written causal explanations", ReCALL, 31 (2) pp. 189-203 [SSCI] DOI    
Li, Z., Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2017) "The Short-Term and Long-Term Effects of AWE Feedback on ESL Students’ Development of Grammatical Accuracy", CALICO, 34 (3) pp. 355-375 Link DOI    
Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C. (2016) "Automated Error Detection for Developing Grammar Proficiency of ESL Learners", CALICO JOURNAL, 33 (1) pp. 49-70 DOI    
Hudilainen, E.C., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2016) "Causal discourse analyzer: Improving automated feedback on academic ESL writing", Computer Assisted Language Learning, 29 (3) pp. 494-516 [SSCI] Link DOI    
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Arıkan, A. (2009) "A STUDY OF MULTIPLE INTELLIGENCES,FOREIGN LANGUAGE SUCCESS AND SOMESELECTED VARIABLES", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 5 (2) pp. 110-122 Link  
Sarıçoban, A., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2008) "THE EFFECT OF THE RELATIONSHIP BETWEEN LEARNING AND TEACHING STRATEGIES ON ACADEMIC ACHIEVEMENT", Novitas-ROYAL, 2 (2) pp. 162-175 [TR Dizin] Link  
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Ringel, C., García, R. (2024) "Communicative functions and linguistic features characterizing written summaries of research articles", International Symposium on New Trends in Language Studies 2 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Yörüdü, A.E., Küçükoğlu, E.S., Çimrin, M. (2024) "From syntax to scores: Syntactic indicators of writing quality in a large-scale online exchange writing task", International Symposium on Measurement, Selection and Placement , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024
Tüney, N.G., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2024) "Rhetorical functions and syntactic complexity in conference abstracts: A comparative study", Sig Writing Conference 2024 , Paris, Fransa, (Ağustos 2024
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Kılıç, Ö. (2024) "Writing mode and written complexity: Analysis of syntactic features in keyboarding vs. handwriting", Sig Writing Conference 2024 , Paris, Fransa, (Ağustos 2024
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2021) "Learners’ Responses to Automated Feedback on L2 Writing: A Case of Voluntary Use of Criterion", The 20th INGED INTERNATIONAL ELT ONLINE CONFERENCE , Online, Türkiye, (Kasım 2021
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2021) "Learner Responses to Automated Feedback", International Distance Education Conference IDEC 2021 , Online, Türkiye, (Ekim 2021
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Kılıç, Ö. (2021) "Keystroke logging in L2 writing complexity research: A process-product approach", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2021 Virtual Conference , Online, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2021
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Kılıç, Ö. (2021) "Pauses in syntactic complexity research", L2 Writing Research Seminar Virtual Conference , Murcia, İspanya, (Mayıs 2021
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2018) "Automated writing evaluation beyond language classes: Supporting students’ language improvement in EMI contexts", EUROCALL 2018 , Jyväskylä, Finlandiya, (Ağustos 2018
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Geluso, J. (2018) "Tele-collaborative practices of project-based learning: An example from linguistics classes across countries", EUROCALL 2018 , Jyväskylä, Finlandiya, (Ağustos 2018
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C., Feng, H. (2017) "Design-based Research in AWE: Grammatical and Mechanical Error Detection of CyWrite", American Association for Applied Linguistics (AAAL) Conference 2017 , Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2017
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2015) "Learning How to Write ‘Causally’ Automatically in ESL Academic Writing Classes", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2015 Conference , Boulder, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2015
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C. (2014) "Automated Analysis of Causal Discourse in ESL Academic Writing and Feedback for Learners", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2014 Conference , Athens, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2014
Hegelheimer, V., Li, Z., Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2013) "The Effects of AWE Feedback on ESL Learners’ Grammatical Accuracy Improvement", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2013 Conference , Manoa, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013
Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2012) "Corpus use in ESL academic writing class: Transitional words in argumentative genre", SECOND LANGUAGE RESEARCH FORUM (SLRF) 2012 , Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2012
Cotos, E., Link, S., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Suvorov, R. (2012) "Evaluating the accuracy of machine-based feedback on research article Introductions", 10th Technology for Second Language Learning (TSLL) Conference , Ames, Amerika Birleşik Devletleri, (Eylül 2012
Hegelheimer, V., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Lee, J. (2012) "The Use of Criterion by ESL Students: Useful Feedback Types and Students’ Revision Behavior", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) Conference 2012 , Notre Dame, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2012
Kayıt Yok
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2024) "The Use of AWE in Non-English Majors: Student Responses to Automated Feedback and the Impact of Feedback Accuracy", Kitap: The Routledge International Handbook of Automated Essay Evaluation, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge, Bölüm Sayfaları: 244 / 260, ISBN: 978-1-032-50256-4  
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2023) "Assessment Criteria of ChatGPT in Argumentative Essay Scoring: Internal Consistency and Construct Relevance", Kitap: ChatGPT in Foreign Language Education and Translation Studies, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 71 / 94, ISBN: 9786051709345 
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C., Feng, H. (2023) "Perceived Effectiveness of AWE for Focus on Forms, Focus on Meaning, and Interactional Modifications", Kitap: Social Practices in Higher Education: A Knowledge Framework Approach to Linguistic Research and Teaching, Sheffield/İngiltere : Equinox, Bölüm Sayfaları: 103 / 122, ISBN: 9781781797419 
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Geluso, J. (2020) "Students co-learning linguistics through PBL: A cross-cultural tele-collaborative implementation", Kitap: Global perspectives on project-based language learning, teaching, and assessment: Key approaches, technology tools, and frameworks, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge, Bölüm Sayfaları: 104 / 125, ISBN: 978-1-138-35175-2 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Editorial: Emerging technologies and writing: pedagogy and research, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computer Assisted Language Learning, 2019
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 COMBINED DEPLOYABLE KEYSTROKE LOGGING AND EYETRACKING FOR INVESTIGATING L2 WRITING FLUENCY 30 0 0 5 1 0 2 0 0 38
2 The impact of automated feedback on L2 learners' written causal explanations 26 0 0 1 1 0 2 0 0 33
3 Automated Error Detection for Developing Grammar Proficiency of ESL Learners 10 0 0 3 1 0 2 0 0 32
4 The Short-Term and Long-Term Effects of AWE Feedback on ESL Students’ Development of Grammatical Accuracy 20 0 0 4 0 0 2 0 0 26
5 Causal discourse analyzer: Improving automated feedback on academic ESL writing 17 0 0 2 1 0 3 0 0 23
6 Syntactic complexity in L2 learners' argumentative writing: Developmental stages and the within-genre topic effect 20 0 0 0 1 0 1 0 0 22
7 THE EFFECT OF THE RELATIONSHIP BETWEEN LEARNING AND TEACHING STRATEGIES ON ACADEMIC ACHIEVEMENT 0 0 0 0 0 13 0 0 0 13
8 Voluntary use of automated writing evaluation by content course students 9 0 0 2 1 0 0 0 0 12
9 Syntactic Complexity and Lexical Complexity in Argumentative Writing: Variation by Proficiency 3 0 0 1 0 4 0 0 0 8
10 Syntactic complexity in learner-generated research paper introductions: Rhetorical functions and level of move/step realization 4 0 0 0 0 0 0 0 0 4
11 A STUDY OF MULTIPLE INTELLIGENCES,FOREIGN LANGUAGE SUCCESS AND SOMESELECTED VARIABLES 1 0 0 1 1 0 0 0 0 3
12 Global perspectives on project-based language learning, teaching, and assessment: Key approaches, technology tools, and frameworks 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2
13 A telecollaborative approach to foster students' critical thinking skills 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
(2019) "UBYT Yayın Teşvik Programı" TÜBİTAK
(2015) "Teaching Excellence Award" Iowa State University
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Huihsien Feng
-
2012 - 2023 7
Evgeny Chukharev Hudilainen
-
2014 - 2023 6
Zeynep Bilki
Ted Üniversitesi
2018 - 2024 5
Özkan Kılıç
-
2021 - 2024 3
Nesrin Atak
Atılım Üniversitesi
2021 - 2022 2
Lia Plakans
University of Iowa (United States)
2021 - 2023 2
Joe Geluso
-
2018 - 2020 2
Volker Hegelheimer
-
2012 - 2013 2
Zhi Li
-
2013 - 2017 2
Arif Sarıçoban
-
2008 1
Ece Selva Küçükoğlu
-
2024 1
Nazlınur Göktürk Tüney
-
2024 1
Aliye Evin Yörüdü
-
2024 1
Arda Arıkan
Akdeniz Üniversitesi
2009 1
Betül Hazal Dinçer
Hacettepe Üniversitesi (Turkey)
2025 1
Duygu Candarli
University of Southampton (United Kingdom)
2023 1
Nazlinur Gokturk
Republic of Turkey Ministry of National Education (Turkey)
2024 1
Zeynep Bilki
TED University (TEDU) (Turkey)
2021 1
Christina Ringel
-
2024 1
Elena Cotos
-
2012 1
Jooyoung Lee
-
2012 1
Mark Torrance
-
2019 1
Mustafa Çimrin
-
2024 1
Raúl García
-
2024 1
Ruslan Suvorov
-
2012 1
Stephanie Link
-
2012 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78912
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10682
YÖKSİS Bilim Alanı İngiliz Dili Eğitimi 1325
Anahtar Kelimeler İngiliz Dili Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 5 70 25 10 100 40 182 30 80 107 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 477 . 440 . 534 . 532 . 446 . 497 . 445 . 608 . 527 . 443 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 311 . 284 . 320 . 330 . 243 . 294 . 225 . 349 . 313 . 252 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 57 . 55 . 73 . 69 . 36 . 61 . 28 . 76 . 76 . 56 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 51 . 43 . 63 . 54 . 33 . 52 . 24 . 63 . 64 . 44 . -
Toplam Yayın 1 2 2 2 2 1 8 2 2 6 0
Toplam Makale 0 2 1 0 2 0 4 2 0 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 0 0 2 1 0
Toplam Bildiri 1 0 1 2 0 0 4 0 0 4 0
Makale (SCI) 0 1 0 0 2 0 3 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 2 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 1 2 0 0 3 0 0 3 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0