Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Iowa State Universityof Science Andtechnology, , 2010, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Iowa State Universityof Science Andtechnology, , 2010, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Kayıt Yok |
İspanyolca, e-YDS, 68, 2020 Elekt, 2020 |
Kongre Düzenleme, Uluslararası Dil Çalışmalarında Yeni Yönelimler Sempozyumu 2, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, 11-10-2024, 12-10-2024 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye |
2015-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Iowa State University, College Of Liberal Arts And Sciences, English |
2007-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Erciyes Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce Bölümü, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2019-2019, Dekan Yardımcısı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
Gülçin Akyol, Yüksek Lisans, THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN L2 READING TEST DEVELOPMENT: A STUDY OF LANGUAGE INSTRUCTORS' PERCEPTIONS AND EXPERIENCES IN AN ENGLISH PREPARATORY SCHOOL, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Cavidan Ünsal Şahin, Yüksek Lisans, The Role of Syntactic Priming in Shaping Phrasal Complexity Features Produced by EFL Writers, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Nesrin Atak, Yüksek Lisans, Written complexity developmental stages of Turkish EFL learners in argumentative writing, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tımothy Patrıck Benell, Yüksek Lisans, Referencing for cohesion in l2 academic writing: A corpus analysis, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2018, (Asıl Danışman) |
2023-2024, ELIT477 Materials Evaluation and Development in ELT, Lisans |
2023-2024, ELIT373 Second Language Acquisition, Lisans |
2023-2024, ELIT481 Literary Translation, Lisans |
2023-2024, ELT501 Second Language Acquisition, Yüksek Lisans |
2021-2022, ELIT221 Research Methods, Lisans |
2021-2022, ELIT395 Second Language Acquisition, Lisans |
2021-2022, IOG309 Assessment of Classroom Learning, Lisans |
2021-2022, ELIT580 Materials Development and Evaluation in Foreign Language Teaching, Yüksek Lisans |
2021-2022, ELIT481 Technology-Enhanced Language Learning, Lisans |
2021-2022, ELIT120 Intensive Academic Writing, Lisans |
2021-2022, ELIT236 Speech and Communication Skills, Lisans |
2021-2022, ELIT396 Culture and English Language Teaching, Lisans |
2021-2022, ELT402 Testing in English Language Teaching, Lisans |
2020-2021, ELIT234 Critical Thinking, Lisans |
2020-2021, ELIT252 Translation II, Lisans |
2020-2021, ELIT392 Introduction to TESOL, Lisans |
2020-2021, ELIT120 Intensive Academic Writing, Lisans |
2020-2021, ELIT251 Translation I, Lisans |
2020-2021, ELIT570 Advanced Research Techniques and Publication Ethics, Yüksek Lisans |
2020-2021, IOG309 Assessment of Classroom Learning, Lisans |
2020-2021, ELIT481 Technology-Enhanced Language Learning, Lisans |
2020-2021, ELIT221 Research Methods, Lisans |
2018-2019, ELIT234 Critical Thinking, Lisans |
2018-2019, ELIT234 Critical Thinking, Lisans |
2018-2019, ELIT117 Intensive Academic Writing, Lisans |
2018-2019, ELIT117 Intensive Academic Writing, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Dinçer, B.H. (2025) "Machine Translation Post-Editing Behavior of Undergraduate EFL Students Across Two Genres", CALICO Journal, 42 (1) pp. 121-142 [ESCI] DOI ![]() |
Gokturk, N., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2024) "Examining teacher-written conference abstracts: Rhetorical functions and syntactic complexity features", Journal of English for Academic Purposes, 72 (101454) [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Candarli, D., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Plakans, L. (2023) "Editorial: Emerging technologies and writing: pedagogy and research", Frontiers in Communication, 8 (1) [ESCI] DOI ![]() ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2022) "Towards teaching undergraduate-level disciplinary writing in English majors: A genre-based approach", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (26) pp. 1024-1038 [TR Dizin] DOI ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Atak, N. (2022) "Syntactic Complexity and Lexical Complexity in Argumentative Writing: Variation by Proficiency", NovitasROYAL (Research on Youth and Language), 16 (1) pp. 56-73 [TR Dizin] ![]() ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z., Plakans, L. (2021) "Syntactic complexity in learner-generated research paper introductions: Rhetorical functions and level of move/step realization", Journal of English for Academic Purposes, 53 (1) pp. 1-11 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2021) "Voluntary use of automated writing evaluation by content course students", RECALL, 33 (3) pp. 265-277 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2021) "A telecollaborative approach to foster students' critical thinking skills", Focus on ELT Journal, 3 (1) pp. 18-32 DOI ![]() |
Atak, N., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2021) "Syntactic complexity in L2 learners' argumentative writing: Developmental stages and the within-genre topic effect", Assessing Writing, 47 (1) pp. 1-11 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
Hudilainen, E.C., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Torrance, M., Feng, H. (2019) "COMBINED DEPLOYABLE KEYSTROKE LOGGING AND EYETRACKING FOR INVESTIGATING L2 WRITING FLUENCY", Studies in Second Language Acquisition, 41 (3) pp. 583-604 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2019) "The impact of automated feedback on L2 learners' written causal explanations", ReCALL, 31 (2) pp. 189-203 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
Li, Z., Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2017) "The Short-Term and Long-Term Effects of AWE Feedback on ESL Students’ Development of Grammatical Accuracy", CALICO, 34 (3) pp. 355-375 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C. (2016) "Automated Error Detection for Developing Grammar Proficiency of ESL Learners", CALICO JOURNAL, 33 (1) pp. 49-70 DOI ![]() ![]() ![]() |
Hudilainen, E.C., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2016) "Causal discourse analyzer: Improving automated feedback on academic ESL writing", Computer Assisted Language Learning, 29 (3) pp. 494-516 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Arıkan, A. (2009) "A STUDY OF MULTIPLE INTELLIGENCES,FOREIGN LANGUAGE SUCCESS AND SOMESELECTED VARIABLES", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 5 (2) pp. 110-122 Link ![]() |
Sarıçoban, A., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2008) "THE EFFECT OF THE RELATIONSHIP BETWEEN LEARNING AND TEACHING STRATEGIES ON ACADEMIC ACHIEVEMENT", Novitas-ROYAL, 2 (2) pp. 162-175 [TR Dizin] Link ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Ringel, C., García, R. (2024) "Communicative functions and linguistic features characterizing written summaries of research articles", International Symposium on New Trends in Language Studies 2 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Yörüdü, A.E., Küçükoğlu, E.S., Çimrin, M. (2024) "From syntax to scores: Syntactic indicators of writing quality in a large-scale online exchange writing task", International Symposium on Measurement, Selection and Placement , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
Tüney, N.G., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2024) "Rhetorical functions and syntactic complexity in conference abstracts: A comparative study", Sig Writing Conference 2024 , Paris, Fransa, (Ağustos 2024) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Kılıç, Ö. (2024) "Writing mode and written complexity: Analysis of syntactic features in keyboarding vs. handwriting", Sig Writing Conference 2024 , Paris, Fransa, (Ağustos 2024) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2021) "Learners’ Responses to Automated Feedback on L2 Writing: A Case of Voluntary Use of Criterion", The 20th INGED INTERNATIONAL ELT ONLINE CONFERENCE , Online, Türkiye, (Kasım 2021) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2021) "Learner Responses to Automated Feedback", International Distance Education Conference IDEC 2021 , Online, Türkiye, (Ekim 2021) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Kılıç, Ö. (2021) "Keystroke logging in L2 writing complexity research: A process-product approach", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2021 Virtual Conference , Online, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2021) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Kılıç, Ö. (2021) "Pauses in syntactic complexity research", L2 Writing Research Seminar Virtual Conference , Murcia, İspanya, (Mayıs 2021) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2018) "Automated writing evaluation beyond language classes: Supporting students’ language improvement in EMI contexts", EUROCALL 2018 , Jyväskylä, Finlandiya, (Ağustos 2018) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Geluso, J. (2018) "Tele-collaborative practices of project-based learning: An example from linguistics classes across countries", EUROCALL 2018 , Jyväskylä, Finlandiya, (Ağustos 2018) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C., Feng, H. (2017) "Design-based Research in AWE: Grammatical and Mechanical Error Detection of CyWrite", American Association for Applied Linguistics (AAAL) Conference 2017 , Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2017) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2015) "Learning How to Write ‘Causally’ Automatically in ESL Academic Writing Classes", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2015 Conference , Boulder, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2015) ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C. (2014) "Automated Analysis of Causal Discourse in ESL Academic Writing and Feedback for Learners", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2014 Conference , Athens, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2014) ![]() |
Hegelheimer, V., Li, Z., Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2013) "The Effects of AWE Feedback on ESL Learners’ Grammatical Accuracy Improvement", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2013 Conference , Manoa, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013) ![]() |
Feng, H., SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2012) "Corpus use in ESL academic writing class: Transitional words in argumentative genre", SECOND LANGUAGE RESEARCH FORUM (SLRF) 2012 , Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2012) ![]() |
Cotos, E., Link, S., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Suvorov, R. (2012) "Evaluating the accuracy of machine-based feedback on research article Introductions", 10th Technology for Second Language Learning (TSLL) Conference , Ames, Amerika Birleşik Devletleri, (Eylül 2012) ![]() |
Hegelheimer, V., SARICAOĞLU-AYGAN, A., Lee, J. (2012) "The Use of Criterion by ESL Students: Useful Feedback Types and Students’ Revision Behavior", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) Conference 2012 , Notre Dame, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2012) ![]() |
Kayıt Yok |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Bilki, Z. (2024) "The Use of AWE in Non-English Majors: Student Responses to Automated Feedback and the Impact of Feedback Accuracy", Kitap: The Routledge International Handbook of Automated Essay Evaluation, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge, Bölüm Sayfaları: 244 / 260, ISBN: 978-1-032-50256-4 ![]() ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A. (2023) "Assessment Criteria of ChatGPT in Argumentative Essay Scoring: Internal Consistency and Construct Relevance", Kitap: ChatGPT in Foreign Language Education and Translation Studies, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 71 / 94, ISBN: 9786051709345 ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Hudilainen, E.C., Feng, H. (2023) "Perceived Effectiveness of AWE for Focus on Forms, Focus on Meaning, and Interactional Modifications", Kitap: Social Practices in Higher Education: A Knowledge Framework Approach to Linguistic Research and Teaching, Sheffield/İngiltere : Equinox, Bölüm Sayfaları: 103 / 122, ISBN: 9781781797419 ![]() |
SARICAOĞLU-AYGAN, A., Geluso, J. (2020) "Students co-learning linguistics through PBL: A cross-cultural tele-collaborative implementation", Kitap: Global perspectives on project-based language learning, teaching, and assessment: Key approaches, technology tools, and frameworks, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge, Bölüm Sayfaları: 104 / 125, ISBN: 978-1-138-35175-2 ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Editorial: Emerging technologies and writing: pedagogy and research, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computer Assisted Language Learning, 2019 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2019) "UBYT Yayın Teşvik Programı" TÜBİTAK |
(2015) "Teaching Excellence Award" Iowa State University |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Huihsien Feng
-
|
2012 - 2023 | 7 |
![]()
Evgeny Chukharev Hudilainen
-
|
2014 - 2023 | 6 |
![]()
Zeynep Bilki
Ted Üniversitesi
|
2018 - 2024 | 5 |
![]()
Özkan Kılıç
-
|
2021 - 2024 | 3 |
![]()
Nesrin Atak
Atılım Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
![]()
Lia Plakans
University of Iowa
(United States)
|
2021 - 2023 | 2 |
![]()
Joe Geluso
-
|
2018 - 2020 | 2 |
![]()
Volker Hegelheimer
-
|
2012 - 2013 | 2 |
![]()
Zhi Li
-
|
2013 - 2017 | 2 |
![]()
Arif Sarıçoban
-
|
2008 | 1 |
![]()
Ece Selva Küçükoğlu
-
|
2024 | 1 |
![]()
Nazlınur Göktürk Tüney
-
|
2024 | 1 |
![]()
Aliye Evin Yörüdü
-
|
2024 | 1 |
![]()
Arda Arıkan
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Betül Hazal Dinçer
![]() |
2025 | 1 |
![]()
Duygu Candarli
University of Southampton
(United Kingdom)
|
2023 | 1 |
![]()
Nazlinur Gokturk
Republic of Turkey Ministry of National Education
(Turkey)
|
2024 | 1 |
![]()
Zeynep Bilki
TED University (TEDU)
(Turkey)
|
2021 | 1 |
![]()
Christina Ringel
-
|
2024 | 1 |
![]()
Elena Cotos
-
|
2012 | 1 |
![]()
Jooyoung Lee
-
|
2012 | 1 |
![]()
Mark Torrance
-
|
2019 | 1 |
![]()
Mustafa Çimrin
-
|
2024 | 1 |
![]()
Raúl García
-
|
2024 | 1 |
![]()
Ruslan Suvorov
-
|
2012 | 1 |
![]()
Stephanie Link
-
|
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78912 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10682 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1325 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 70 | 25 | 10 | 100 | 40 | 182 | 30 | 80 | 107 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 477 . | 440 . | 534 . | 532 . | 446 . | 497 . | 445 . | 608 . | 527 . | 443 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 284 . | 320 . | 330 . | 243 . | 294 . | 225 . | 349 . | 313 . | 252 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 57 . | 55 . | 73 . | 69 . | 36 . | 61 . | 28 . | 76 . | 76 . | 56 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 51 . | 43 . | 63 . | 54 . | 33 . | 52 . | 24 . | 63 . | 64 . | 44 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 8 | 2 | 2 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |