Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Iowa State Universityof Science Andtechnology, , 2010, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Iowa State Universityof Science Andtechnology, , 2010, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Kayıt Yok |
İspanyolca, e-YDS, 68, 2020 Elekt, 2020 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye |
2015-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Iowa State University, College Of Liberal Arts And Sciences, English |
2007-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Erciyes Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce Bölümü, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2019-2019, Dekan Yardımcısı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
Nesrin Atak, Yüksek Lisans, Written complexity developmental stages of Turkish EFL learners in argumentative writing, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tımothy Patrıck Benell, Yüksek Lisans, Referencing for cohesion in l2 academic writing: A corpus analysis, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2018, (Asıl Danışman) |
2023-2024, ELIT477 Materials Evaluation and Development in ELT, Lisans |
2023-2024, ELIT373 Second Language Acquisition, Lisans |
2023-2024, ELIT481 Literary Translation, Lisans |
2023-2024, ELT501 Second Language Acquisition, Yüksek Lisans |
2021-2022, ELIT221 Research Methods, Lisans |
2021-2022, ELIT395 Second Language Acquisition, Lisans |
2021-2022, IOG309 Assessment of Classroom Learning, Lisans |
2021-2022, ELIT580 Materials Development and Evaluation in Foreign Language Teaching, Yüksek Lisans |
2021-2022, ELIT481 Technology-Enhanced Language Learning, Lisans |
2021-2022, ELIT120 Intensive Academic Writing, Lisans |
2021-2022, ELIT236 Speech and Communication Skills, Lisans |
2021-2022, ELIT396 Culture and English Language Teaching, Lisans |
2021-2022, ELT402 Testing in English Language Teaching, Lisans |
2020-2021, ELIT234 Critical Thinking, Lisans |
2020-2021, ELIT252 Translation II, Lisans |
2020-2021, ELIT392 Introduction to TESOL, Lisans |
2020-2021, ELIT120 Intensive Academic Writing, Lisans |
2020-2021, ELIT251 Translation I, Lisans |
2020-2021, ELIT570 Advanced Research Techniques and Publication Ethics, Yüksek Lisans |
2020-2021, IOG309 Assessment of Classroom Learning, Lisans |
2020-2021, ELIT481 Technology-Enhanced Language Learning, Lisans |
2020-2021, ELIT221 Research Methods, Lisans |
2018-2019, ELIT234 Critical Thinking, Lisans |
2018-2019, ELIT234 Critical Thinking, Lisans |
2018-2019, ELIT117 Intensive Academic Writing, Lisans |
2018-2019, ELIT117 Intensive Academic Writing, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Aygan, A.S., Kılıç, Ö. (2021) "Pauses in syntactic complexity research", L2 Writing Research Seminar Virtual Conference , Murcia, İspanya, (Mayıs 2021) |
Aygan, A.S., Kılıç, Ö. (2021) "Keystroke logging in L2 writing complexity research: A process-product approach", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2021 Virtual Conference , Online, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2021) |
Aygan, A.S., Bilki, Z. (2021) "Learners’ Responses to Automated Feedback on L2 Writing: A Case of Voluntary Use of Criterion", The 20th INGED INTERNATIONAL ELT ONLINE CONFERENCE , Online, Türkiye, (Kasım 2021) |
Aygan, A.S., Bilki, Z. (2021) "Learner Responses to Automated Feedback", International Distance Education Conference IDEC 2021 , Online, Türkiye, (Ekim 2021) |
Aygan, A.S., Bilki, Z. (2018) "Automated writing evaluation beyond language classes: Supporting students’ language improvement in EMI contexts", EUROCALL 2018 , Jyväskylä, Finlandiya, (Ağustos 2018) |
Aygan, A.S., Geluso, J. (2018) "Tele-collaborative practices of project-based learning: An example from linguistics classes across countries", EUROCALL 2018 , Jyväskylä, Finlandiya, (Ağustos 2018) |
Aygan, A.S., Hudilainen, E.C., Feng, H. (2017) "Design-based Research in AWE: Grammatical and Mechanical Error Detection of CyWrite", American Association for Applied Linguistics (AAAL) Conference 2017 , Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2017) |
Aygan, A.S. (2015) "Learning How to Write ‘Causally’ Automatically in ESL Academic Writing Classes", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2015 Conference , Boulder, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2015) |
Aygan, A.S., Hudilainen, E.C. (2014) "Automated Analysis of Causal Discourse in ESL Academic Writing and Feedback for Learners", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2014 Conference , Athens, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2014) |
Hegelheimer, V., Li, Z., Feng, H., Aygan, A.S. (2013) "The Effects of AWE Feedback on ESL Learners’ Grammatical Accuracy Improvement", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) 2013 Conference , Manoa, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013) |
Feng, H., Aygan, A.S. (2012) "Corpus use in ESL academic writing class: Transitional words in argumentative genre", SECOND LANGUAGE RESEARCH FORUM (SLRF) 2012 , Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2012) |
Cotos, E., Link, S., Aygan, A.S., Suvorov, R. (2012) "Evaluating the accuracy of machine-based feedback on research article Introductions", 10th Technology for Second Language Learning (TSLL) Conference , Ames, Amerika Birleşik Devletleri, (Eylül 2012) |
Hegelheimer, V., Aygan, A.S., Lee, J. (2012) "The Use of Criterion by ESL Students: Useful Feedback Types and Students’ Revision Behavior", COMPUTER ASSISTED LANGUAGE INSTRUCTION CONSORTIUM (CALICO) Conference 2012 , Notre Dame, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2012) |
Kayıt Yok |
Saricaoglu, A., Bilki, Z. (2024) "THE USE OF AWE IN NON-ENGLISH MAJORS: Student Responses to Automated Feedback and the Impact of Feedback Accuracy", : |
Aygan, A.S., Bilki, Z. (2024) "The Use of AWE in Non-English Majors: Student Responses to Automated Feedback and the Impact of Feedback Accuracy", Kitap: The Routledge International Handbook of Automated Essay Evaluation, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge |
Aygan, A.S. (2023) "Assessment Criteria of ChatGPT in Argumentative Essay Scoring: Internal Consistency and Construct Relevance", Kitap: ChatGPT in Foreign Language Education and Translation Studies, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Aygan, A.S., Hudilainen, E.C., Feng, H. (2023) "Perceived Effectiveness of AWE for Focus on Forms, Focus on Meaning, and Interactional Modifications", Kitap: Social Practices in Higher Education: A Knowledge Framework Approach to Linguistic Research and Teaching, Sheffield/İngiltere : Equinox |
Aygan, A.S., Geluso, J. (2020) "Students co-learning linguistics through PBL: A cross-cultural tele-collaborative implementation", Kitap: Global perspectives on project-based language learning, teaching, and assessment: Key approaches, technology tools, and frameworks, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Editorial: Emerging technologies and writing: pedagogy and research, 2023, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computer Assisted Language Learning, 2019 |
Kayıt Yok |
(2019) "UBYT Yayın Teşvik Programı" TÜBİTAK |
(2015) "Teaching Excellence Award" Iowa State University |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Huihsien Feng
-
|
2012 - 2023 | 7 |
Zeynep Bilki
Ted Üniversitesi
|
2018 - 2024 | 6 |
Evgeny Chukharev Hudilainen
-
|
2014 - 2023 | 6 |
Nesrin Atak
Atılım Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Özkan Kılıç
-
|
2021 | 2 |
Joe Geluso
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Volker Hegelheimer
-
|
2012 - 2013 | 2 |
Zhi Li
-
|
2013 - 2017 | 2 |
Arif Sarıçoban
-
|
2008 | 1 |
Arda Arıkan
Akdeniz Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Aysel Saricaoglu
TED Üniversitesi
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Zeynep Bilki
TED Üniversitesi
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Duygu Candarli
-
|
2023 | 1 |
Elena Cotos
-
|
2012 | 1 |
Jooyoung Lee
-
|
2012 | 1 |
Lıa Plakans
-
|
2021 | 1 |
Lia Plakans
-
|
2023 | 1 |
Mark Torrance
-
|
2019 | 1 |
Ruslan Suvorov
-
|
2012 | 1 |
Stephanie Link
-
|
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 896 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 70 | 25 | 10 | 100 | 40 | 182 | 30 | 80 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 431 . | 522 . | 535 . | 446 . | 489 . | 445 . | 593 . | 525 . | 255 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 324 . | 280 . | 328 . | 339 . | 240 . | 289 . | 218 . | 340 . | 307 . | 125 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 48 . | 47 . | 65 . | 62 . | 34 . | 57 . | 25 . | 66 . | 69 . | 32 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 44 . | 37 . | 53 . | 51 . | 28 . | 48 . | 22 . | 59 . | 61 . | 23 . |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 8 | 2 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |