| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2014, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
| Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü, 2006, 2010 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2014, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
| Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü, 2006, 2010 |
| İngilizce, YÖKDİL, 80, 09 Temmuz , 2017 |
| Konuşmalarım, Edebiyat Sosyolojisi Perspektifinden Tüketim Toplumu İncelemeleri, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, 03-01-2024, 03-01-2024 |
| Sertifika, English for Media Literacy, Turkish American Association Ankara, Türkiye, 09-05-2024, 24-06-2024 |
| Sertifika, Effective Communication, Masaryk University Brno, 24-06-2024, 28-06-2024 |
| Sertifika, Eğiticilerin Eğitimi, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye, 17-09-2018, 21-09-2018 |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları İletişim Araştırmaları |
| 2021-, Doktor Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük, Türkiye |
| 2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2025-2026, Yeni Medya ve İleti Tasarımı, Lisans |
| 2024-2025, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans |
| 2023-2024, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Gönüllülük Çalışmaları, Lisans |
| 2022-2023, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans |
| 2021-2022, Gönüllülük Çalışmaları, Lisans |
| 2021-2022, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale |
|
Çalık, D., Aktaş, Ü.N. (2018) "POSTMODERN ADVERTISING: NEW ADVERTISING APPROACHES IN THE POSTMODERN ERA", Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), 5 (12) pp. 227-239 Link |
| Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
|
Çalık, D. (2021) "Postmodern Dönemde Tüketim ve Marka İmajı", Ege Üniversitesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, (8) pp. 124-144 [TR Dizin] Link |
| Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale |
|
Çalık, D. (2024) "Oburluk Çağı: Felsefe ve Politik Psikoloji Denemeleri Üzerine Bir İnceleme", Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi, 3 (2) pp. 308-313 Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Yükseköğretim Dergisi, 2025 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Ekran Çağı İnsanı ve Dijital Toplum | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 | 6 |
| 2 | Postmodern Dönemde Tüketim ve Marka İmajı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 6 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Gülben Toker
-
|
2016 - 2023 | 2 |
|
|
2018 | 1 |
|
Özge Pelin Çınar
-
|
2010 | 1 |
|
Ülkü N. Aktaş
-
|
2019 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33940 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 565 |
| Anahtar Kelimeler | İletişim Araştırmaları, Halkla İlişkiler | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 3 | 0 | 25 | 0 | 0 | 4 | 110 | 5 | 10 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 510 . | - | 523 . | - | - | 613 . | 527 . | 598 . | 550 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 426 . | - | 447 . | - | - | 524 . | 446 . | 525 . | 449 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 59 . | - | 62 . | - | - | 70 . | 44 . | 85 . | 77 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |