img
img
Öğr. Gör. Deniz ÇALIK

Öğr. Gör. Deniz ÇALIK

  • Rektörlük
  • Rektörlük
  • Rektörlük

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
10
Atıf
12
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2014, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü, 2006, 2010
Araştırma Alanları
Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler, İletişim Araştırmaları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2014, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü, 2006, 2010
Deniz ÇALIK, Doktora, Edebi Metinlerde Tüketim Toplumunun İzini Sürmek: Türk Romanında Tüketim Toplumu ve Gösterişçi Tüketimin İncelenmesi, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, 2021
Deniz ÇALIK, Yüksek Lisans, Yeni İletişim Teknolojilerinin Örgüt İçi İletişimde Kullanımı: Türkiye'deki Büyük Ölçekli Firmalar Üzerine Bir Araştırma, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, 2013
İngilizce, YÖKDİL, 80, 09 Temmuz, 2017
Konuşmalarım, Edebiyat Sosyolojisi Perspektifinden Tüketim Toplumu İncelemeleri, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, 03-01-2024, 03-01-2024
Sertifika, English for Media Literacy, Turkish American Association Ankara, Türkiye, 09-05-2024, 24-06-2024
Sertifika, Effective Communication, Masaryk University Brno, 24-06-2024, 28-06-2024
Sertifika, Eğiticilerin Eğitimi, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye, 17-09-2018, 21-09-2018
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları İletişim Araştırmaları
2021-, Doktor Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük, Türkiye
2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2024-2025, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans
2023-2024, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans
2022-2023, Gönüllülük Çalışmaları, Lisans
2022-2023, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans
2021-2022, Gönüllülük Çalışmaları, Lisans
2021-2022, Markalaşma ve İtibar Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
ÇALIK, D. (2024) "Oburluk Çağı: Felsefe ve Politik Psikoloji Denemeleri Üzerine Bir İnceleme", Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi, 3 (2) pp. 308-313 Link DOI  
ÇALIK, D. (2021) "Postmodern Dönemde Tüketim ve Marka İmajı", Ege Üniversitesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, (8) pp. 124-144 [TR Dizin] Link  
ÇALIK, D., AKTAŞ, Ü.N. (2018) "POSTMODERN ADVERTISING: NEW ADVERTISING APPROACHES IN THE POSTMODERN ERA", Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), 5 (12) pp. 227-239 Link  
ÇALIK, D. (2024) "Tüketim Toplumunda Yeni Bir Yaşam Tarzının İnşasında Markalarda Hikaye Anlatımı", 20. Uluslararası İletişim Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2024
ÇALIK, D., Toker, G. (2023) "Dijital Emek ve Sosyal Dönüşüm", 10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
ÇALIK, D. (2022) "Dijital Çağda Markalarda Kaos ve Kriz İletişimi", 9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu , (pp. 226-249), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2022
ÇALIK, D., Aktaş, Ü.N. (2019) "Postmodern Advertising New Advertising Approaches in the Postmodern Era", Asead 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ocak 2019
ÇALIK, D., Toker, G. (2016) "Ekran Çağı İnsanı ve Dijital Toplum", XXI. Yüzyılda Türkiye’de İnternet Konferansı , Ankara, Türkiye, (Aralık 2016
ÇALIK, D. (2012) "Yeni İletişim Teknolojileri ve Örgütsel İletişime Yansımaları", 17. Türkiye'de İnternet Konferansı , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2012
ÇALIK, D. (2022) "Tasarruftan Fırlatıp Atma Kültürüne - Türk Romanında Tüketim Toplumu", Ankara/Türkiye : Ütopya Yayinevi, ISBN: 9786057379870 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yükseköğretim Dergisi, 2025
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Ekran Çağı İnsanı ve Dijital Toplum 0 0 0 0 0 1 0 0 5 6
2 Postmodern Dönemde Tüketim ve Marka İmajı 0 0 0 0 1 1 1 1 2 6
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Gülben Toker
-
2016 - 2023 2
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
2018 1
Ülkü N. Aktaş
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78912
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33725
YÖKSİS Bilim Alanı İletişim Çalışmaları 1299
Anahtar Kelimeler İletişim Araştırmaları, Halkla İlişkiler
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 3 0 25 0 0 4 110 5 10 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 507 . - 517 . - - 623 . 528 . 602 . 540 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 417 . - 442 . - - 525 . 443 . 523 . 458 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 106 . - 112 . - - 150 . 89 . 155 . 119 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 81 . - 84 . - - 119 . 72 . 119 . 91 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 1 0 2 0 0 1 2 1 2 0
Toplam Makale 0 0 0 1 0 0 1 0 0 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Toplam Bildiri 0 1 0 1 0 0 0 1 1 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 1 0 0 0 1 1 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0