img
img
Doç. Dr. Hakan DEMİRÖZ

Doç. Dr. Hakan DEMİRÖZ

  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Bölümü
  • Yabancı Diller Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
42
Atıf
111
h-index
6
Proje
4
WoS
Yayın
2
Atıf
4
h-index
1
Scopus
Yayın
5
Atıf
37
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2017, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 2004, 2008
Yüksek Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2002, 2004
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Pr., 1993, 1998
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2017, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 2004, 2008
Yüksek Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2002, 2004
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Pr., 1993, 1998
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 91, 2010
Fransızca, ÜDS, 72, 2009
Sertifika, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Çorum, Türkiye, 01-01-2021, 01-02-2021
Sertifika, EFL teachers’ language assessment knowledge Future of Englishes, Çevrimiçi/International Teacher Training College, Çevrimiçi, 09-05-2020, 09-05-2020
Kongre Düzenleme, 5. Ulusal Yabancı Dil Eğitimi Kurultayı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 12-10-2017, 14-10-2017
Kongre Düzenleme, Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 27-11-2017, 28-11-2017
Sertifika, Eğitimde Teknoloji Kullanımı Semineri, Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye, 14-04-2017, 14-04-2017
Sertifika, 4. Ulusal Yabancı Dil Öğretimi Kurultayı, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 10-05-2016, 11-05-2016
Kurs, 2547 Sayılı Kanun ve İlgili Mevzuat Uygulamaları, Erciyes Üniversitesi, Türkiye, 09-06-2014, 10-06-2014
Sertifika, 3. Ulusal Yabancı Dil Eğitimi Kurultayı, Boğaziçi üniversitesi Güney Kampüsü, Türkiye, 23-10-2014, 24-10-2014
Sertifika, 4th Black Sea International ELT Conference, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 10-10-2013, 11-10-2013
Sertifika, II. Ulusal Yabancı Dil Çalıştayı, Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 08-11-2013, 09-11-2013
Röportaj, Başarılı Öğrencilerimiz Yurtdışında Eğitim Alıyor., Sivas, Türkiye, 10-03-2012, 10-03-2012
Sertifika, 1. Yabancı Dil Eğitimi Çalıştayı, Hacettepe Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 12-11-2012, 13-11-2012
Röportaj, Avrupa Birliği Aldığım Donanım Ülkeme Kazanım Projesi Tanıtımı, TV58 Stüdyosu, Türkiye, 01-07-2011, 01-11-2017
Seminer, The reading strategies used by second language learners, Bayreuth University Raum S23 (GEO), Almanya, 16-06-2010, 16-06-2010
Sertifika, 9th METU International ELT Convention, ODTÜ Kültür Merkezi, Türkiye, 03-05-2006, 05-05-2006
Sertifika, İngilizce Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, Sakarya Üniversitesi Uygulama Oteli, Türkiye, 07-06-2003, 08-06-2003
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye
2020-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye
2015-2020, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
2009-2015, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
2008-2009, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
2005-2008, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
2005-2005, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
2000-2005, Okutman, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Dil Bölümü, Türkiye
2022-, Bölüm Başkanı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2021-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2021-2024, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2021-, Yüksekokul Müdürü, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
2021-, Yönetim Kurulu Üyesi, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
2020-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye
2017-2020, Myo/Yüksekokul Müdürü, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2017-2020, Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2017-2018, Erasmus Koordinatörü, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2017-2020, Kalite Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2017-2020, Kalite Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2016-2017, Fakülte Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2016-2019, Bölüm Başkan Yardımcısı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2016-2017, Bölüm Başkanı, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2012-2017, Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2012-2014, Myo/Yüksekokul Müdürü, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2010-2016, Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2010-2012, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2009-2012, Fakülte Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
2009-2012, Bölüm Başkanı, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
Nuray Artıran, Yüksek Lisans, A Comparative Study of the Effects of AWE and Teacher Feedback on Learner Engagement, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ceren Tonk, Yüksek Lisans, Exploring In-service EFL Teachers' Perceived Artificial Intelligence (AI) Literacy and Employment of AI Tools in English Language Education, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Belkıs Zeynep Özışık, Doktora, A study on English language lecturers’ attitudes towards developing intercultural awareness in language teaching, 2018, (Asıl Danışman)
Kübra Okumuş Dağdeler, Doktora, The role of mobile-assisted language learning (MALL) in vocabulary knowledge, learner autonomy and motivation of prospective English language teachers, 2018, (Asıl Danışman)
Şeyma Yeşil, Yüksek Lisans, An exploration of English language teachers' perceptions of culture teaching and their effects on students' academic achievement, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Ersoy Gümüş, Yüksek Lisans, A comparative criticism of the translations of Shakespeare's play Othello into Turkish, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2022-2023, Çeviri, Lisans
2022-2023, Dünya İngilizceleri ve Kültür, Lisans
2022-2023, Dil ve Edebiyat Öğretimi I, Lisans
2022-2023, Advanced English Grammar, Lisans
2022-2023, Applied Linguistics, Yüksek Lisans
2022-2023, Dil ve Edebiyat Öğretimi II, Lisans
2022-2023, Literature in Foreign Language Education, Yüksek Lisans
2021-2022, Teaching Language and Literature I, Lisans
2021-2022, Teaching Language and Literature II, Lisans
2021-2022, Advanced Grammar, Lisans
2021-2022, Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans
2021-2022, Dil ve Edebiyat Öğretimi II, Lisans
2021-2022, Çeviri, Lisans
2021-2022, Literature in Second Language Education, Lisans
2021-2022, İngilizcenin Yapısı, Lisans
2021-2022, Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans (Tezsiz)
2020-2021, Dünya İngilizceleri ve Kültür, Lisans
2020-2021, Dil ve Edebiyat Öğretimi II, Lisans
2020-2021, İngilizcenin Yapısı, Lisans
2020-2021, Dinleme ve Sesletim I, Lisans
2020-2021, Eleştirel Okuma ve Yazma, Lisans
2020-2021, Dil ve Edebiyat Öğretimi I, Lisans
2019-2020, Çeviri Teknolojileri I, Lisans
2019-2020, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi I, Lisans
2019-2020, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Ardıl Çeviri I, Lisans
2019-2020, Medya ve Gazetecilik Çevirisi, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans
2019-2020, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans
2019-2020, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2019-2020, Çeviri Teknolojileri II, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans
2019-2020, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans
2018-2019, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans
2018-2019, EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans
2018-2019, BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans
2018-2019, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, ÇEVİRİ TEKNOLOJİLERİ I, Lisans
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2018-2019, Medya ve Gazeticilik Çevirisi, Lisans
2018-2019, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans
2018-2019, Çeviri Teknolojileri II, Lisans
2018-2019, Bilim ve Teknoloji Metinleri Çevirisi, Lisans
2018-2019, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2018-2019, Ardıl Çeviri I, Lisans
2018-2019, Ardıl Çeviri II, Lisans
2018-2019, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans
2018-2019, Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Lisans
2017-2018, Medya ve Gazetecilik Çevirisi, Lisans
2017-2018, EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans
2017-2018, BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Avrupa Birliği Metinleri Çevirisi, Lisans
2017-2018, Çeviri Teknolojileri I, Lisans
2017-2018, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2017-2018, Hukuk Metinleri Çevirisi, Lisans
2017-2018, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Lisans
2017-2018, Çeviri Teknolojileri II, Lisans
2017-2018, BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ II, Lisans
2017-2018, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2017-2018, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans
2016-2017, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans
2016-2017, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans
2016-2017, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Çeviri Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Sosyal Bilimler Çevirisi, Lisans
2016-2017, İngilizce Okuma Açıklama, Lisans
2016-2017, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Öğretim Teknoljileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2016-2017, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans
2016-2017, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2016-2017, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans
2016-2017, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Lisans
2016-2017, İngilizce Metin Okuma ve Yazma, Lisans
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans
2015-2016, Dilbilim I, Lisans
2015-2016, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans
2015-2016, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi I, Lisans
2015-2016, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2015-2016, Dil Bcerilerinin Öğretimi I, Lisans
2015-2016, Metin Okuma I, Lisans
2015-2016, Çeviri Uygulamaları, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2015-2016, Dilbilim II, Lisans
2015-2016, Edebiyat Dil Öğretimi II, Lisans
2015-2016, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans
2015-2016, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans
2015-2016, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans
2014-2015, İngilizce Metin Okuma ve Yazma, Lisans
2014-2015, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans
2014-2015, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans
2014-2015, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans
2014-2015, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans
2014-2015, Karşılaştırmalı Dilbilgisi I, Lisans
2014-2015, Metin Okuma II, Lisans
2014-2015, İngilizce Yazılı Anlatım, Lisans
2014-2015, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans
2014-2015, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2014-2015, Karşılaştırmalı Dilbilgisi II, Lisans
2014-2015, Uygulamalı Dilbilim ve Metodoloji, Lisans
2014-2015, Yazılı Anlatım II, Lisans
2013-2014, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME I (İÖ), Lisans
2013-2014, UYGULAMALI DİLBİLİM VE METODOLOJİ, Lisans
2013-2014, İNGİLİZCE OKUMA I, Lisans
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME II (İÖ), Lisans
2013-2014, İNGİLİZCE OKUMA II, Lisans
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME II, Lisans
2012-2013, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME I (İÖ), Lisans
2012-2013, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2012-2013, İNGİLİZCE OKUMA I, Lisans
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME II (İÖ), Lisans
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME II, Lisans
2012-2013, UYGULAMALI DİLBİLİM VE METODOLOJİ, Lisans
2012-2013, İNGİLİZCE OKUMA II, Lisans
2012-2013, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2011-2012, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans
2011-2012, DİLBİLİME GİRİŞ I, Lisans
2011-2012, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2011-2012, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans
2011-2012, FDE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans
2011-2012, FDE METİN OKUMA I, Lisans
2011-2012, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2011-2012, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans
2011-2012, BİTİRME TEZİ, Lisans
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2011-2012, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2011-2012, DİLBİLİME GİRİŞ II, Lisans
2011-2012, FDE METİN OKUMA II, Lisans
2011-2012, FDE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans
2011-2012, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans
2010-2011, EDEBİ ÇEVİRİ VE ÇEVİRİ TEORİSİ, Yüksek Lisans
2010-2011, UYGULAMALI DİLBİLİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2010-2011, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans
2010-2011, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2010-2011, DİLBİLİME GİRİŞ I, Lisans
2010-2011, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans
2010-2011, METİN OKUMA VE İNCELEME II, Lisans
2010-2011, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans
2010-2011, İLERİ DÜZEY ARAŞTIRMA, Yüksek Lisans
2010-2011, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans
2010-2011, TOPLUMDİLBİLİM, Yüksek Lisans
2010-2011, BİTİRME TEZİ, Lisans
2010-2011, DİLBİLİME GİRİŞ II, Lisans
2009-2010, İNGİLİZCE OKUMA II, Lisans
2009-2010, İNGİLİZCE OKUMA I, Lisans
2009-2010, DİLBİLİME GİRİŞ I, Lisans
2009-2010, Bitirme Tezi, Lisans
2009-2010, İNGİLİZCE METİN OKUMA, Lisans
2009-2010, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans
2009-2010, DİLBİLİME GİRİŞ II, Lisans
2009-2010, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2009-2010, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2009-2010, BİTİRME TEZİ, Lisans
2009-2010, TÜRKÇE İNGİLİZCE ÇEVİRİ II, Lisans
2009-2010, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans
2008-2009, TÜRKÇE İNGİLİZCE ÇEVİRİ II, Lisans
2008-2009, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans
2008-2009, Bitirme Tezi, Lisans
2008-2009, Araştırma Teknikleri, Lisans
2008-2009, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans
2007-2008, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2007-2008, Çeviribilim, Lisans
2007-2008, Dil Tarihi, Lisans
2004-2005, İngilizce I, Lisans
2004-2005, İngilizce II, Lisans
2004-2005, İngilizce II, Ön Lisans
2004-2005, İngilizce I, Ön Lisans
2003-2004, İngilizce I, Lisans
2003-2004, İngilizce II, Ön Lisans
2003-2004, İngilizce I, Lisans
2003-2004, İngilizce I, Ön Lisans
2002-2003, İngilizce II, Ön Lisans
2002-2003, İngilizce II, Lisans
2002-2003, İngilizce I, Ön Lisans
2002-2003, İngilizce I, Lisans
2001-2002, İngilizce II, Lisans
2001-2002, İngilizce II, Ön Lisans
2000-2001, İngilizce II, Ön Lisans
2000-2001, İngilizce II, Lisans
Kayıt Yok
Çevresel Okuryazarlık Kavramının Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenme Bağlamında Araştırılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2024-2025
Dil Becerileri Öğretiminde Yansıtıcı Uygulama Üzerine Nitel Bir Araştırma: Online Video Diyaloglar İşbaşında Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019  
TÜBİTAK 4007 SULTAN ŞEHİR BİLİMLE ŞENLENİYOR-2 TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2018  
İngilizcenin Yabancı Dil olarak Öğretiminde Dinlediğini Anlamada Dijital Araçlar ile Biçimlendirici Değerlendirme üzerine Nitel bir Araştırma Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017  
Kayıt Yok
DEMİRÖZ, H., TIKIZ-ERTÜRK, G. (2025) "A Review on Conversational AI as a Tool in Academic Writing", Eskiyeni, 56 (0) pp. 469-496 [ESCI] Link DOI  
Bakla, A., DEMİRÖZ, H. (2024) "English language learners’ experiences of using interactive videos in EFL listening", The JALT CALL Journal, 20 (2) pp. 1-32 DOI   
TIKIZ-ERTÜRK, G., DEMİRÖZ, H., Ata, M. (2023) "Intercultural Competence and Intercultural Sensitivity Levels of EFL Preparatory Students: Insights from a Turkish Context", Gaziantep University Journal of Social Sciences, 22 (4) pp. 1519-1537 [TR Dizin] Link DOI   
DEMİRÖZ, H., DEMİRKOL, T. (2023) "The effects of implicit CT training on EFL learners’ L2 writing performance", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 352-363 DOI   
DEMİRKOL, T., DEMİRÖZ, H. (2022) "Exploring the relationship between L2 writing self-efficacy and language proficiency level", The Literacy Trek, 8 (2) pp. 203-222 Link DOI  
Dağdeler, K.O., DEMİRÖZ, H. (2022) "EFL Instructors’ Perceptions of Utilizing Mobile-Assisted Language Learning in Higher Education", Acta Educationis Generalis, 12 (2) pp. 22-40 Link DOI  
DEMİRÖZ, H., Türker, F. (2020) "EFL Instructors’ Perceptions and Attitudes towards Using CALL in Language Classrooms", Cumhuriyet International Journal of Education, 9 (1) pp. 291-307 [TR Dizin] Link DOI   
Dağdeler, K.O., Konca, M.Y., DEMİRÖZ, H. (2020) "The effect of mobile-assisted language learning (MALL) on EFL learners’ collocation learning", Journal of Language and Linguistic Studies, 16 (1) pp. 489-509 Link DOI    
Özışık, B.Z., Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2019) "Developing intercultural awareness in language teaching: Insights from EFL lecturers in Turkey", Journal of Language and Linguistic Studies, 15 (4) pp. 1436-1458 Link DOI    
DEMİRÖZ, H. (2019) "Assessment in the Language Classroom: Teachers Supporting Student Learning 1st ed. (2017).", The Reading Matrix: An International Online Journal, 19 (1) pp. 226-228 Link  
DEMİRÖZ, H. (2019) "Incorporating and Combining Technology and Literature into Language Teaching to Enhance Creativity", Anadili Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 65-78 [TR Dizin] Link DOI   
DEMİRÖZ, H. (2017) "Reading Development Teaching (2016) Morag Stuart Rhona Stainthorp", THE READING MATRIX An International Online Journal, 17 (2) pp. 214-217 Link  
Yeşil, Ş., DEMİRÖZ, H. (2017) "An Exploration of English Language Teachers’ Perceptions of Culture Teaching and Its Effects on Students’ Motivation", International Journal of Progressive Education, 13 (1) pp. 79-95 Link  
DEMİRÖZ, H. (2016) "A Short Course in Teaching Reading Practical Techniques for Building Reading Power 2nd ed 2011", The Reading Matrix: An International Online Journal, 16 (2) pp. 246-248 Link  
Bakla, A., Çekiç, A., DEMİRÖZ, H. (2016) "Learning English Idioms through Reading in an LMS Etymological Notes versus Pictorial Support", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 445-462 [TR Dizin] Link DOI  
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2015) "Effective Foreign Language Teaching: Perceptions of Prospective English Language Teachers", Universal Journal of Educational Research, 3 (11) pp. 862-870 Link DOI  
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2015) "Pre Service EFL Teachers Motivational Profiles for Recreational Reading in English", The Reading Matrix: An International Online Journal, 15 (1) pp. 15-24 Link  
Harputlu, L., DEMİRÖZ, H. (2015) "Goal Orientation and Reading Strategy Use of Turkish Students of an English Language Teaching Department", QUALITATIVE REPORT, 20 (3) pp. 286-311 Link    
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2012) "Teaching motivation of ELT instructors through goal orientation perspective", E-International Journal of Educational Research, 3 (2) pp. 1-12 Link  
Efe, H., DEMİRÖZ, H., Akdemir, A.S. (2011) "A situated learning practice for language teaching classes teaching spoken English with authentic sketches", Sino-Us English Teaching, 8 (9) pp. 549-555 Link DOI  
DEMİRÖZ, H. (2010) "Reading Strategies Employed by ESL EFL Students", Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 34 (2) pp. 81-86 Link  
Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2008) "In service high school English teachers views on the role of research in English language teaching", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (17) pp. 271-285 Link  
DEMİRÖZ, H. (2007) "Critical reading its key concepts and importance in foreign language education", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (16) pp. 66-78 Link  
DEMİRKOL, T., DEMİRÖZ, H., TIKIZ-ERTÜRK, G. (2024) "A Phenomenological Study on the Professional Identity Development of Pre-service ELT Teachers through the Lens of Future Selves Theory", Uluslararası Dil Çalışmalarında Yeni Yönelimler Sempozyumu 2 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024
TIKIZ-ERTÜRK, G., DEMİRÖZ, H., Ata, M. (2023) "Study of the Relationship Between Intercultural Sensitivity and Intercultural Competence Among EFL Preparatory Students: Insights from A Turkish Context", International Symposium on New Trends in Language Studies , (pp. 49-50), Ankara, Türkiye, (Nisan 2023
DEMİRÖZ, H. (2021) "Stress Coping Strategies of Language Teachers and Personal Growth potential of Covid-19.", Online Education International Distance Education Congress , (pp. 91), Ankara, Türkiye, (Ekim 2021)
DEMİRÖZ, H. (2019) "Affordances of DigCompEdu Framework for ELT Teachers", 6th International Western Cultural and Literary Studies Symposium , (pp. 112), Kayseri-Nevşehir, Türkiye, (Aralık 2019
Bakla, A., DEMİRÖZ, H. (2017) "Formative Assessment through Digital Tools in EFL Listening Comprehension: Stories from a Turkish Context", 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education , (pp. 77), İzmir, Türkiye, (Kasım 2017
DEMİRÖZ, H. (2017) "Uses of Infographics in ELT", 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education , (pp. 122), İzmir, Türkiye, (Kasım 2017
Dincer, A., Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2016) "EFL Learners Multi Dimensional Classroom Engagement in terms of Course Achievement, Attendance Rate and Motivational Orientation", 9th ELT RESEARCH CONFERENCE , (pp. 159), Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2016
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2015) "Effective Foreign Language Teaching Perceptions of Pre service English Language Teachers", II nd International Eurasian Research Congress , (pp. 808-811), Ankara, Türkiye, (Ekim 2015
Akdemir, A.S., Barın, M., DEMİRÖZ, H. (2012) "Broadsheet English teaching speaking through newspaper articles", 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 3967-3971), Barselona, İspanya, (Ocak 2012 
Efe, H., DEMİRÖZ, H., Akdemir, A.S. (2011) "A situated learning practice for language teaching classes teaching spoken English with authentic sketches", 1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics , (pp. 399-406), Sarayevo, Bosna Hersek, (Eylül 2011
DEMİRÖZ, H., Aydın, S., Yeşilyurt, S. (2009) "Preservice English teachers motivational profiles for recreational reading in English", IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2009
Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2009) "An investigation of studies on L2 motivation from the self determination theory perspective", The First International Congress of Educational research , (pp. 245), Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2009
Kayıt Yok
DEMİRÖZ, H. (2023) "A brief history of large language models", Kitap: CHATGPT IN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION AND TRANSLATION STUDIES, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 3 / 13, ISBN: 978-605-170-934-5 
DEMİRÖZ, H., DEMİRKOL, T. (2022) "Teaching L2 Reading and Writing Considering the Insights Gained from the Pandemic Period", Kitap: Reconsidering the EFL pedagogy with the influence of pandemic conditions: Past-present-future, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 169 / 194, ISBN: 9786051708287 
ÇAKIR, İ., DEMİRÖZ, H. (2021) "New Trends in the 21st Century Assessment", Kitap: Language Assessment Theory with Practice, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 233 / 261, ISBN: 978-625-417-220-5 
DEMİRÖZ, H. (2020) "Drama ile Öğretim", Kitap: İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 267 / 288, ISBN: 978-605-033-247-6 
DEMİRÖZ, H. (2020) "Use of literature in language teaching", Kitap: Literature in Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 1 / 21, ISBN: 978-625-402-062-9 
Çekiç, A., DEMİRÖZ, H. (2020) "Reflections of the Use of English as an International Language on EFL Instruction and EFL Teacher Training", Kitap: WORLD ENGLISHES AND CULTURE IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE (EFL) EDUCATION, Ankara/Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 73 / 94, ISBN: 978-625-7103-23-7 
Dincer, A., Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2017) "Multi-Dimensional Classroom Engagement in EFL Contexts", Kitap: Researching ELT: Classroom Methodology and Beyond, Frankfurt Am Main/Almanya : Peter Lang, Bölüm Sayfaları: 91 / 102, ISBN: 9783631724071  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Literature in language teaching, 2020, Editör
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) The Reading Matrix : An International Journal, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2017, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Kitap) Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu Bildiri Kitabı, 2017, Editör
(Ulusal - Diğer Yayınlar) International Educational Technology Symposium Book of Abstracts, 2017, Editör
(Uluslararası - Dergi) SAGE OPEN, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) e-International Journal of Educational Research, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Online Journal of English Language Teaching, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Language and Linguistic Studies, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ELT Research Journal, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Sciences: Theory & Practice, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) English Language Teaching, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Journal of Language and Literature Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ELT Research Journal, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0
Üye, İNGED İngilizce Eğitimcileri Derneği, 2015-
Üye, ERA (Educational Research Association), Çanakkale, Türkiye., 2008-
Üye, IRA (International Reading Association), ABD, 2007-
Üye, EALTA (European Association for Language Testing and Assessment), İsveç., 2006-
Üye, TESOL (Teachers of English to Speakers of Other Languages), ABD, 2006-
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Effective Foreign Language Teaching: Perceptions of Prospective English Language Teachers 0 0 0 2 18 3 0 0 0 23
2 The effect of mobile-assisted language learning (MALL) on EFL learners’ collocation learning 2 0 0 2 16 1 2 0 0 23
3 Goal Orientation and Reading Strategy Use of Turkish Students of an English Language Teaching Department 0 0 0 4 4 1 1 0 0 10
4 A situated learning practice for language teaching classes teaching spoken English with authentic sketches 1 0 0 3 1 1 1 1 0 8
5 Developing intercultural awareness in language teaching: Insights from EFL lecturers in Turkey 1 0 0 2 4 1 0 0 0 8
6 An Exploration of English Language Teachers’ Perceptions of Culture Teaching and Its Effects on Students’ Motivation 0 0 0 1 3 1 1 0 0 6
7 EFL Instructors’ Perceptions of Utilizing Mobile-Assisted Language Learning in Higher Education 1 0 0 1 2 0 1 0 0 5
8 Incorporating and Combining Technology and Literature into Language Teaching to Enhance Creativity 0 0 0 1 2 0 2 0 0 5
9 Reading Strategies Employed by ESL EFL Students 0 0 0 1 2 0 2 0 0 5
10 Critical reading its key concepts and importance in foreign language education 0 0 0 1 2 0 0 0 0 3
11 Pre Service EFL Teachers Motivational Profiles for Recreational Reading in English 1 0 0 1 1 0 0 0 0 3
12 Researching ELT: Classroom Methodology and Beyond 2 0 0 0 1 0 0 0 0 3
13 Broadsheet English teaching speaking through newspaper articles 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
14 Learning English Idioms through Reading in an LMS Etymological Notes versus Pictorial Support 1 0 0 0 1 0 0 0 0 2
15 EFL Instructors’ Perceptions and Attitudes towards Using CALL in Language Classrooms 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
16 Exploring the relationship between L2 writing self-efficacy and language proficiency level 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
17 In service high school English teachers views on the role of research in English language teaching 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
18 İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
19 Teaching motivation of ELT instructors through goal orientation perspective 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
(2017) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
(2014) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
(2014) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
(2011) "Teşekkür Belgesi" MAHALLİ İDARELER
(2010) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Savaş Yeşilyurt
Atatürk Üniversitesi
2008 - 2019 10
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
2022 - 2024 4
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
2023 - 2025 4
Arif Bakla
Cumhuriyet Üniversitesi
2016 - 2024 3
Ahmet Selçuk Akdemir
Fırat Üniversitesi
2011 - 2012 3
Murat Ata
-
2023 2
Ali Dincer
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2016 - 2017 2
Kübra Okumuş Dağdeler
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
2020 - 2022 2
Hüseyin Efe
Artvin Çoruh Üniversitesi
2011 2
Ahmet Çekiç
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
2016 - 2020 2
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2021 1
Belkıs Zeynep Özışık
Yozgat Bozok Üniversitesi
2019 1
Şeyma Yeşil
Cumhuriyet Üniversitesi
2017 1
Muzaffer Barın
-
2012 1
Leyla Harputlu
Dokuz Eylül Üniversitesi
2015 1
Selami Aydın
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
2009 1
Mustafa Yavuz Konca
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
2020 1
Faruk Türker
-
2020 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
198.
78912 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
105.
10682 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
31.
1325 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78912
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10682
YÖKSİS Bilim Alanı İngiliz Dili Eğitimi 1325
Anahtar Kelimeler İngilizce
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 50 24 69 0 33 150 40 70 80 25 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 432 . 486 . 490 . - 513 . 389 . 587 . 568 . 527 . 525 . 198 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 266 . 330 . 277 . - 306 . 200 . 354 . 310 . 313 . 329 . 105 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 42 . 75 . 55 . - 60 . 27 . 76 . 58 . 76 . 88 . 31 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 4 3 5 0 4 5 1 3 4 2 1
Toplam Makale 3 2 2 0 3 2 0 2 2 1 1
Toplam Kitap 0 0 1 0 0 3 1 1 1 0 0
Toplam Bildiri 1 1 2 0 1 0 0 0 1 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 3 1 2 0 2 1 0 2 0 1 1
Makale (Ulusal) 0 1 0 0 1 1 0 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 0 3 1 1 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 1 2 0 1 0 0 0 1 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0