Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2017, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2002, 2004 |
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Pr., 1993, 1998 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2017, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2002, 2004 |
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Pr., 1993, 1998 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 91, 2010 |
Fransızca, ÜDS, 72, 2009 |
Sertifika, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Çorum, Türkiye, 01-01-2021, 01-02-2021 |
Sertifika, EFL teachers’ language assessment knowledge Future of Englishes, Çevrimiçi/International Teacher Training College, Çevrimiçi, 09-05-2020, 09-05-2020 |
Kongre Düzenleme, 5. Ulusal Yabancı Dil Eğitimi Kurultayı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 12-10-2017, 14-10-2017 |
Kongre Düzenleme, Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 27-11-2017, 28-11-2017 |
Sertifika, Eğitimde Teknoloji Kullanımı Semineri, Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye, 14-04-2017, 14-04-2017 |
Sertifika, 4. Ulusal Yabancı Dil Öğretimi Kurultayı, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye, 10-05-2016, 11-05-2016 |
Kurs, 2547 Sayılı Kanun ve İlgili Mevzuat Uygulamaları, Erciyes Üniversitesi, Türkiye, 09-06-2014, 10-06-2014 |
Sertifika, 3. Ulusal Yabancı Dil Eğitimi Kurultayı, Boğaziçi üniversitesi Güney Kampüsü, Türkiye, 23-10-2014, 24-10-2014 |
Sertifika, 4th Black Sea International ELT Conference, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 10-10-2013, 11-10-2013 |
Sertifika, II. Ulusal Yabancı Dil Çalıştayı, Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 08-11-2013, 09-11-2013 |
Röportaj, Başarılı Öğrencilerimiz Yurtdışında Eğitim Alıyor., Sivas, Türkiye, 10-03-2012, 10-03-2012 |
Sertifika, 1. Yabancı Dil Eğitimi Çalıştayı, Hacettepe Üniversitesi Kültür Merkezi, Türkiye, 12-11-2012, 13-11-2012 |
Röportaj, Avrupa Birliği Aldığım Donanım Ülkeme Kazanım Projesi Tanıtımı, TV58 Stüdyosu, Türkiye, 01-07-2011, 01-11-2017 |
Seminer, The reading strategies used by second language learners, Bayreuth University Raum S23 (GEO), Almanya, 16-06-2010, 16-06-2010 |
Sertifika, 9th METU International ELT Convention, ODTÜ Kültür Merkezi, Türkiye, 03-05-2006, 05-05-2006 |
Sertifika, İngilizce Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, Sakarya Üniversitesi Uygulama Oteli, Türkiye, 07-06-2003, 08-06-2003 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
2020-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
2015-2020, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2009-2015, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye |
2008-2009, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye |
2005-2008, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2005, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye |
2000-2005, Okutman, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Dil Bölümü, Türkiye |
2022-, Bölüm Başkanı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2021-2024, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Yüksekokul Müdürü, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2021-, Yönetim Kurulu Üyesi, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2020-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Myo/Yüksekokul Müdürü, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2017-2018, Erasmus Koordinatörü, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Kalite Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Kalite Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2016-2017, Fakülte Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2016-2019, Bölüm Başkan Yardımcısı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2016-2017, Bölüm Başkanı, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2012-2017, Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2012-2014, Myo/Yüksekokul Müdürü, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2010-2016, Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2010-2012, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2009-2012, Fakülte Kurulu Üyeliği, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2009-2012, Bölüm Başkanı, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
Nuray Artıran, Yüksek Lisans, A Comparative Study of the Effects of AWE and Teacher Feedback on Learner Engagement, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ceren Tonk, Yüksek Lisans, Exploring In-service EFL Teachers' Perceived Artificial Intelligence (AI) Literacy and Employment of AI Tools in English Language Education, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Belkıs Zeynep Özışık, Doktora, A study on English language lecturers’ attitudes towards developing intercultural awareness in language teaching, 2018, (Asıl Danışman) |
Kübra Okumuş Dağdeler, Doktora, The role of mobile-assisted language learning (MALL) in vocabulary knowledge, learner autonomy and motivation of prospective English language teachers, 2018, (Asıl Danışman) |
Şeyma Yeşil, Yüksek Lisans, An exploration of English language teachers' perceptions of culture teaching and their effects on students' academic achievement, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Ersoy Gümüş, Yüksek Lisans, A comparative criticism of the translations of Shakespeare's play Othello into Turkish, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Çeviri, Lisans |
2022-2023, Dünya İngilizceleri ve Kültür, Lisans |
2022-2023, Dil ve Edebiyat Öğretimi I, Lisans |
2022-2023, Advanced English Grammar, Lisans |
2022-2023, Applied Linguistics, Yüksek Lisans |
2022-2023, Dil ve Edebiyat Öğretimi II, Lisans |
2022-2023, Literature in Foreign Language Education, Yüksek Lisans |
2021-2022, Teaching Language and Literature I, Lisans |
2021-2022, Teaching Language and Literature II, Lisans |
2021-2022, Advanced Grammar, Lisans |
2021-2022, Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans |
2021-2022, Dil ve Edebiyat Öğretimi II, Lisans |
2021-2022, Çeviri, Lisans |
2021-2022, Literature in Second Language Education, Lisans |
2021-2022, İngilizcenin Yapısı, Lisans |
2021-2022, Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans (Tezsiz) |
2020-2021, Dünya İngilizceleri ve Kültür, Lisans |
2020-2021, Dil ve Edebiyat Öğretimi II, Lisans |
2020-2021, İngilizcenin Yapısı, Lisans |
2020-2021, Dinleme ve Sesletim I, Lisans |
2020-2021, Eleştirel Okuma ve Yazma, Lisans |
2020-2021, Dil ve Edebiyat Öğretimi I, Lisans |
2019-2020, Çeviri Teknolojileri I, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi I, Lisans |
2019-2020, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Ardıl Çeviri I, Lisans |
2019-2020, Medya ve Gazetecilik Çevirisi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans |
2019-2020, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Çeviri Teknolojileri II, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans |
2018-2019, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans |
2018-2019, EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2018-2019, BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2018-2019, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÇEVİRİ TEKNOLOJİLERİ I, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2018-2019, Medya ve Gazeticilik Çevirisi, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans |
2018-2019, Çeviri Teknolojileri II, Lisans |
2018-2019, Bilim ve Teknoloji Metinleri Çevirisi, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Ardıl Çeviri I, Lisans |
2018-2019, Ardıl Çeviri II, Lisans |
2018-2019, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans |
2018-2019, Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Lisans |
2017-2018, Medya ve Gazetecilik Çevirisi, Lisans |
2017-2018, EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Avrupa Birliği Metinleri Çevirisi, Lisans |
2017-2018, Çeviri Teknolojileri I, Lisans |
2017-2018, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2017-2018, Hukuk Metinleri Çevirisi, Lisans |
2017-2018, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Lisans |
2017-2018, Çeviri Teknolojileri II, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR DESTEKLİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2017-2018, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans |
2016-2017, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans |
2016-2017, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Çeviri Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Sosyal Bilimler Çevirisi, Lisans |
2016-2017, İngilizce Okuma Açıklama, Lisans |
2016-2017, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknoljileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans |
2016-2017, Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans |
2016-2017, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Lisans |
2016-2017, İngilizce Metin Okuma ve Yazma, Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Dilbilim I, Lisans |
2015-2016, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi I, Lisans |
2015-2016, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Dil Bcerilerinin Öğretimi I, Lisans |
2015-2016, Metin Okuma I, Lisans |
2015-2016, Çeviri Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Dilbilim II, Lisans |
2015-2016, Edebiyat Dil Öğretimi II, Lisans |
2015-2016, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi II, Lisans |
2015-2016, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, İngilizce Metin Okuma ve Yazma, Lisans |
2014-2015, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans |
2014-2015, Edebiyat ve Dil Öğretimi I, Lisans |
2014-2015, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Türkçe İngilizce Çeviri, Lisans |
2014-2015, Karşılaştırmalı Dilbilgisi I, Lisans |
2014-2015, Metin Okuma II, Lisans |
2014-2015, İngilizce Yazılı Anlatım, Lisans |
2014-2015, Edebiyat ve Dil Öğretimi II, Lisans |
2014-2015, İngilizce Türkçe Çeviri, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Karşılaştırmalı Dilbilgisi II, Lisans |
2014-2015, Uygulamalı Dilbilim ve Metodoloji, Lisans |
2014-2015, Yazılı Anlatım II, Lisans |
2013-2014, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans |
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME I (İÖ), Lisans |
2013-2014, UYGULAMALI DİLBİLİM VE METODOLOJİ, Lisans |
2013-2014, İNGİLİZCE OKUMA I, Lisans |
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME II (İÖ), Lisans |
2013-2014, İNGİLİZCE OKUMA II, Lisans |
2013-2014, METİN OKUMA VE İNCELEME II, Lisans |
2012-2013, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans |
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME I (İÖ), Lisans |
2012-2013, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2012-2013, İNGİLİZCE OKUMA I, Lisans |
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME II (İÖ), Lisans |
2012-2013, METİN OKUMA VE İNCELEME II, Lisans |
2012-2013, UYGULAMALI DİLBİLİM VE METODOLOJİ, Lisans |
2012-2013, İNGİLİZCE OKUMA II, Lisans |
2012-2013, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2011-2012, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans |
2011-2012, DİLBİLİME GİRİŞ I, Lisans |
2011-2012, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2011-2012, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans |
2011-2012, FDE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans |
2011-2012, FDE METİN OKUMA I, Lisans |
2011-2012, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2011-2012, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans |
2011-2012, BİTİRME TEZİ, Lisans |
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2011-2012, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2011-2012, DİLBİLİME GİRİŞ II, Lisans |
2011-2012, FDE METİN OKUMA II, Lisans |
2011-2012, FDE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans |
2011-2012, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans |
2010-2011, EDEBİ ÇEVİRİ VE ÇEVİRİ TEORİSİ, Yüksek Lisans |
2010-2011, UYGULAMALI DİLBİLİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2010-2011, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans |
2010-2011, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2010-2011, DİLBİLİME GİRİŞ I, Lisans |
2010-2011, METİN OKUMA VE İNCELEME I, Lisans |
2010-2011, METİN OKUMA VE İNCELEME II, Lisans |
2010-2011, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans |
2010-2011, İLERİ DÜZEY ARAŞTIRMA, Yüksek Lisans |
2010-2011, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans |
2010-2011, TOPLUMDİLBİLİM, Yüksek Lisans |
2010-2011, BİTİRME TEZİ, Lisans |
2010-2011, DİLBİLİME GİRİŞ II, Lisans |
2009-2010, İNGİLİZCE OKUMA II, Lisans |
2009-2010, İNGİLİZCE OKUMA I, Lisans |
2009-2010, DİLBİLİME GİRİŞ I, Lisans |
2009-2010, Bitirme Tezi, Lisans |
2009-2010, İNGİLİZCE METİN OKUMA, Lisans |
2009-2010, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ I, Lisans |
2009-2010, DİLBİLİME GİRİŞ II, Lisans |
2009-2010, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2009-2010, UYGULAMALI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2009-2010, BİTİRME TEZİ, Lisans |
2009-2010, TÜRKÇE İNGİLİZCE ÇEVİRİ II, Lisans |
2009-2010, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans |
2008-2009, TÜRKÇE İNGİLİZCE ÇEVİRİ II, Lisans |
2008-2009, ADE MESLEKLER İNGİLİZCESİ II, Lisans |
2008-2009, Bitirme Tezi, Lisans |
2008-2009, Araştırma Teknikleri, Lisans |
2008-2009, Uygulamalı Dil Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2007-2008, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2007-2008, Çeviribilim, Lisans |
2007-2008, Dil Tarihi, Lisans |
2004-2005, İngilizce I, Lisans |
2004-2005, İngilizce II, Lisans |
2004-2005, İngilizce II, Ön Lisans |
2004-2005, İngilizce I, Ön Lisans |
2003-2004, İngilizce I, Lisans |
2003-2004, İngilizce II, Ön Lisans |
2003-2004, İngilizce I, Lisans |
2003-2004, İngilizce I, Ön Lisans |
2002-2003, İngilizce II, Ön Lisans |
2002-2003, İngilizce II, Lisans |
2002-2003, İngilizce I, Ön Lisans |
2002-2003, İngilizce I, Lisans |
2001-2002, İngilizce II, Lisans |
2001-2002, İngilizce II, Ön Lisans |
2000-2001, İngilizce II, Ön Lisans |
2000-2001, İngilizce II, Lisans |
Kayıt Yok |
Çevresel Okuryazarlık Kavramının Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenme Bağlamında Araştırılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2024-2025 |
Dil Becerileri Öğretiminde Yansıtıcı Uygulama Üzerine Nitel Bir Araştırma: Online Video Diyaloglar İşbaşında Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 ![]() |
TÜBİTAK 4007 SULTAN ŞEHİR BİLİMLE ŞENLENİYOR-2 TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2018 ![]() |
İngilizcenin Yabancı Dil olarak Öğretiminde Dinlediğini Anlamada Dijital Araçlar ile Biçimlendirici Değerlendirme üzerine Nitel bir Araştırma Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 ![]() |
Kayıt Yok |
DEMİRÖZ, H., TIKIZ-ERTÜRK, G. (2025) "A Review on Conversational AI as a Tool in Academic Writing", Eskiyeni, 56 (0) pp. 469-496 [ESCI] Link DOI ![]() |
Bakla, A., DEMİRÖZ, H. (2024) "English language learners’ experiences of using interactive videos in EFL listening", The JALT CALL Journal, 20 (2) pp. 1-32 DOI ![]() ![]() |
TIKIZ-ERTÜRK, G., DEMİRÖZ, H., Ata, M. (2023) "Intercultural Competence and Intercultural Sensitivity Levels of EFL Preparatory Students: Insights from a Turkish Context", Gaziantep University Journal of Social Sciences, 22 (4) pp. 1519-1537 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
DEMİRÖZ, H., DEMİRKOL, T. (2023) "The effects of implicit CT training on EFL learners’ L2 writing performance", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 352-363 DOI ![]() ![]() |
DEMİRKOL, T., DEMİRÖZ, H. (2022) "Exploring the relationship between L2 writing self-efficacy and language proficiency level", The Literacy Trek, 8 (2) pp. 203-222 Link DOI ![]() |
Dağdeler, K.O., DEMİRÖZ, H. (2022) "EFL Instructors’ Perceptions of Utilizing Mobile-Assisted Language Learning in Higher Education", Acta Educationis Generalis, 12 (2) pp. 22-40 Link DOI ![]() |
DEMİRÖZ, H., Türker, F. (2020) "EFL Instructors’ Perceptions and Attitudes towards Using CALL in Language Classrooms", Cumhuriyet International Journal of Education, 9 (1) pp. 291-307 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Dağdeler, K.O., Konca, M.Y., DEMİRÖZ, H. (2020) "The effect of mobile-assisted language learning (MALL) on EFL learners’ collocation learning", Journal of Language and Linguistic Studies, 16 (1) pp. 489-509 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Özışık, B.Z., Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2019) "Developing intercultural awareness in language teaching: Insights from EFL lecturers in Turkey", Journal of Language and Linguistic Studies, 15 (4) pp. 1436-1458 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2019) "Assessment in the Language Classroom: Teachers Supporting Student Learning 1st ed. (2017).", The Reading Matrix: An International Online Journal, 19 (1) pp. 226-228 Link ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2019) "Incorporating and Combining Technology and Literature into Language Teaching to Enhance Creativity", Anadili Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 65-78 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2017) "Reading Development Teaching (2016) Morag Stuart Rhona Stainthorp", THE READING MATRIX An International Online Journal, 17 (2) pp. 214-217 Link ![]() |
Yeşil, Ş., DEMİRÖZ, H. (2017) "An Exploration of English Language Teachers’ Perceptions of Culture Teaching and Its Effects on Students’ Motivation", International Journal of Progressive Education, 13 (1) pp. 79-95 Link ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2016) "A Short Course in Teaching Reading Practical Techniques for Building Reading Power 2nd ed 2011", The Reading Matrix: An International Online Journal, 16 (2) pp. 246-248 Link ![]() |
Bakla, A., Çekiç, A., DEMİRÖZ, H. (2016) "Learning English Idioms through Reading in an LMS Etymological Notes versus Pictorial Support", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 445-462 [TR Dizin] Link DOI ![]() |
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2015) "Effective Foreign Language Teaching: Perceptions of Prospective English Language Teachers", Universal Journal of Educational Research, 3 (11) pp. 862-870 Link DOI ![]() |
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2015) "Pre Service EFL Teachers Motivational Profiles for Recreational Reading in English", The Reading Matrix: An International Online Journal, 15 (1) pp. 15-24 Link ![]() |
Harputlu, L., DEMİRÖZ, H. (2015) "Goal Orientation and Reading Strategy Use of Turkish Students of an English Language Teaching Department", QUALITATIVE REPORT, 20 (3) pp. 286-311 Link ![]() ![]() ![]() |
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2012) "Teaching motivation of ELT instructors through goal orientation perspective", E-International Journal of Educational Research, 3 (2) pp. 1-12 Link ![]() |
Efe, H., DEMİRÖZ, H., Akdemir, A.S. (2011) "A situated learning practice for language teaching classes teaching spoken English with authentic sketches", Sino-Us English Teaching, 8 (9) pp. 549-555 Link DOI ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2010) "Reading Strategies Employed by ESL EFL Students", Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 34 (2) pp. 81-86 Link ![]() |
Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2008) "In service high school English teachers views on the role of research in English language teaching", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (17) pp. 271-285 Link ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2007) "Critical reading its key concepts and importance in foreign language education", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (16) pp. 66-78 Link ![]() |
DEMİRKOL, T., DEMİRÖZ, H., TIKIZ-ERTÜRK, G. (2024) "A Phenomenological Study on the Professional Identity Development of Pre-service ELT Teachers through the Lens of Future Selves Theory", Uluslararası Dil Çalışmalarında Yeni Yönelimler Sempozyumu 2 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
TIKIZ-ERTÜRK, G., DEMİRÖZ, H., Ata, M. (2023) "Study of the Relationship Between Intercultural Sensitivity and Intercultural Competence Among EFL Preparatory Students: Insights from A Turkish Context", International Symposium on New Trends in Language Studies , (pp. 49-50), Ankara, Türkiye, (Nisan 2023) ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2021) "Stress Coping Strategies of Language Teachers and Personal Growth potential of Covid-19.", Online Education International Distance Education Congress , (pp. 91), Ankara, Türkiye, (Ekim 2021) |
DEMİRÖZ, H. (2019) "Affordances of DigCompEdu Framework for ELT Teachers", 6th International Western Cultural and Literary Studies Symposium , (pp. 112), Kayseri-Nevşehir, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Bakla, A., DEMİRÖZ, H. (2017) "Formative Assessment through Digital Tools in EFL Listening Comprehension: Stories from a Turkish Context", 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education , (pp. 77), İzmir, Türkiye, (Kasım 2017) ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2017) "Uses of Infographics in ELT", 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education , (pp. 122), İzmir, Türkiye, (Kasım 2017) ![]() |
Dincer, A., Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2016) "EFL Learners Multi Dimensional Classroom Engagement in terms of Course Achievement, Attendance Rate and Motivational Orientation", 9th ELT RESEARCH CONFERENCE , (pp. 159), Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
DEMİRÖZ, H., Yeşilyurt, S. (2015) "Effective Foreign Language Teaching Perceptions of Pre service English Language Teachers", II nd International Eurasian Research Congress , (pp. 808-811), Ankara, Türkiye, (Ekim 2015) ![]() |
Akdemir, A.S., Barın, M., DEMİRÖZ, H. (2012) "Broadsheet English teaching speaking through newspaper articles", 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 3967-3971), Barselona, İspanya, (Ocak 2012) ![]() ![]() |
Efe, H., DEMİRÖZ, H., Akdemir, A.S. (2011) "A situated learning practice for language teaching classes teaching spoken English with authentic sketches", 1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics , (pp. 399-406), Sarayevo, Bosna Hersek, (Eylül 2011) ![]() |
DEMİRÖZ, H., Aydın, S., Yeşilyurt, S. (2009) "Preservice English teachers motivational profiles for recreational reading in English", IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2009) ![]() |
Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2009) "An investigation of studies on L2 motivation from the self determination theory perspective", The First International Congress of Educational research , (pp. 245), Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2009) ![]() |
Kayıt Yok |
DEMİRÖZ, H. (2023) "A brief history of large language models", Kitap: CHATGPT IN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION AND TRANSLATION STUDIES, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 3 / 13, ISBN: 978-605-170-934-5 ![]() |
DEMİRÖZ, H., DEMİRKOL, T. (2022) "Teaching L2 Reading and Writing Considering the Insights Gained from the Pandemic Period", Kitap: Reconsidering the EFL pedagogy with the influence of pandemic conditions: Past-present-future, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 169 / 194, ISBN: 9786051708287 ![]() |
ÇAKIR, İ., DEMİRÖZ, H. (2021) "New Trends in the 21st Century Assessment", Kitap: Language Assessment Theory with Practice, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 233 / 261, ISBN: 978-625-417-220-5 ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2020) "Drama ile Öğretim", Kitap: İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 267 / 288, ISBN: 978-605-033-247-6 ![]() |
DEMİRÖZ, H. (2020) "Use of literature in language teaching", Kitap: Literature in Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 1 / 21, ISBN: 978-625-402-062-9 ![]() |
Çekiç, A., DEMİRÖZ, H. (2020) "Reflections of the Use of English as an International Language on EFL Instruction and EFL Teacher Training", Kitap: WORLD ENGLISHES AND CULTURE IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE (EFL) EDUCATION, Ankara/Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 73 / 94, ISBN: 978-625-7103-23-7 ![]() |
Dincer, A., Yeşilyurt, S., DEMİRÖZ, H. (2017) "Multi-Dimensional Classroom Engagement in EFL Contexts", Kitap: Researching ELT: Classroom Methodology and Beyond, Frankfurt Am Main/Almanya : Peter Lang, Bölüm Sayfaları: 91 / 102, ISBN: 9783631724071 ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Literature in language teaching, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) The Reading Matrix : An International Journal, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2017, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Kitap) Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu Bildiri Kitabı, 2017, Editör |
(Ulusal - Diğer Yayınlar) International Educational Technology Symposium Book of Abstracts, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) SAGE OPEN, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) e-International Journal of Educational Research, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Online Journal of English Language Teaching, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Language and Linguistic Studies, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ELT Research Journal, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Sciences: Theory & Practice, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) English Language Teaching, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Journal of Language and Literature Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ELT Research Journal, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0 |
Üye, İNGED İngilizce Eğitimcileri Derneği, 2015- |
Üye, ERA (Educational Research Association), Çanakkale, Türkiye., 2008- |
Üye, IRA (International Reading Association), ABD, 2007- |
Üye, EALTA (European Association for Language Testing and Assessment), İsveç., 2006- |
Üye, TESOL (Teachers of English to Speakers of Other Languages), ABD, 2006- |
Kayıt Yok |
(2017) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ |
(2014) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ |
(2014) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ |
(2011) "Teşekkür Belgesi" MAHALLİ İDARELER |
(2010) "Teşekkür" CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Savaş Yeşilyurt
![]() |
2008 - 2019 | 10 |
![]() ![]() |
2022 - 2024 | 4 |
![]() ![]() |
2023 - 2025 | 4 |
![]()
Arif Bakla
![]() |
2016 - 2024 | 3 |
![]()
Ahmet Selçuk Akdemir
![]() |
2011 - 2012 | 3 |
![]()
Murat Ata
-
|
2023 | 2 |
![]()
Ali Dincer
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Kübra Okumuş Dağdeler
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
![]()
Hüseyin Efe
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2011 | 2 |
![]()
Ahmet Çekiç
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 2 |
![]() ![]() |
2021 | 1 |
![]()
Belkıs Zeynep Özışık
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Şeyma Yeşil
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Muzaffer Barın
-
|
2012 | 1 |
![]()
Leyla Harputlu
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Selami Aydın
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Mustafa Yavuz Konca
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Faruk Türker
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78912 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10682 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1325 |
Anahtar Kelimeler | İngilizce |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 24 | 69 | 0 | 33 | 150 | 40 | 70 | 80 | 25 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 432 . | 486 . | 490 . | - | 513 . | 389 . | 587 . | 568 . | 527 . | 525 . | 198 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 266 . | 330 . | 277 . | - | 306 . | 200 . | 354 . | 310 . | 313 . | 329 . | 105 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 42 . | 75 . | 55 . | - | 60 . | 27 . | 76 . | 58 . | 76 . | 88 . | 31 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 3 | 5 | 0 | 4 | 5 | 1 | 3 | 4 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |