Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1988, 1991 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr), 1998, 2003 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1996 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr), 1998, 2003 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1996 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1988, 1991 |
İngilizce, KPDS, 91, Bahar, 2011 |
Fransızca, ÜDS, 66, Güz, 2007 |
Seminer, Extensive Reading and Reading Circle, Uşak Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, 11-06-2021, 11-06-2021 |
Sertifika, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Ankara, Turkey, 05-07-2021 |
Seminer, Kültür Bağlamında Dil Öğretimi, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Çeviri Bilim ve Araştırma Merkezi, 25-12-2020, 25-12-2020 |
Sertifika, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Ankara, Turkey, 07-12-2020, 18-12-2020 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Yabancı Dil Eğitimi, Türkiye |
2018-, Profesör, Tam Zamanlı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, Yabancı Dil Eğitimi, Türkiye |
2017-, Doçent, Tam Zamanlı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, Yabancı Dil Eğitimi, Türkiye |
2012-2017, Doçent, Tam Zamanlı, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Dil Eğitimi, Türkiye |
2009-2012, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
1994-2009, Okutman, Tam Zamanlı, Kırıkkale Üniversitesi, Yabancı Diller Uygulama ve Araştırma Merkezi, Türkiye |
2021-, Anabilim Dalı Başkanı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Komisyon Başkanlığı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Komisyon Başkanlığı, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Dekan, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Bölüm Başkanı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Bölüm Başkanı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Komisyon Üyeliği, Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Kalite Kurulu Üyeliği, Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye |
2013-2014, Anabilim Dalı Başkanı, Erciyes Üniversitesi, Türkiye |
2013-2017, Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü, Erciyes Üniversitesi, Türkiye |
2010-2012, Enstitü Müdür Yardımcısı, Erciyes Üniversitesi, Türkiye |
2009-2011, Bölüm Başkan Yardımcısı, Erciyes Üniversitesi, Türkiye |
Sena Yalçın, Yüksek Lisans, Arapça kelime öğretiminde kullanılabilecek Web 2.0 araçları ve Arapça öğretmenlerinin bu araçlara yö, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Arap Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Türkan Poslu, Yüksek Lisans, THE ROLE OF ENGLISH-ONLY USE IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING AT A PUBLIC HIGH SCHOOL: A CASE STUDY, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Bekir Canlı, Doktora, The undergraduate English placement examination in Turkey: A critical analysis, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ümit Söğüt, Yüksek Lisans, Ortaöğretim kurumlarında görev yapan İngilizce öğretmenlerinin dil öğretiminde bilgi iletişim teknol, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Durmuş, Yüksek Lisans, English As A Lingua Franca Perceptions of European Teachers of English, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Birtan Baytar, Yüksek Lisans, The relationship between analytic language knowledge and metalinguistic awareness: A comparison betw, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Fitnat Tavacı Gelir, Yüksek Lisans, The effectiveness of using tablet computers in teaching vocabulary to Turkish EFL teenage students, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Special Topics in Translation: EU Texts, Lisans |
2021-2022, Translation Theories, Lisans |
2021-2022, Approaches To English Language Teaching, Lisans |
2021-2022, New Approaches in ELT, Lisans |
2020-2021, Teaching Language Skills, Lisans |
2020-2021, Translation Theories, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil Öğretimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Approaches to English Language Teaching, Lisans |
2020-2021, Teaching English to Young Learners, Lisans |
2020-2021, Teaching English to Young Learners, Lisans |
2020-2021, New Approaches in ELT, Lisans |
2019-2020, Kültürel Yetkinlik ve Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil Öğretimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Advanced Reading and Writing 2, Lisans |
2019-2020, Language, Culture and Society, Lisans |
2019-2020, Curriculum Development, Yüksek Lisans |
2019-2020, Dil Becerilerinin Öğretimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Approaches to Language Teaching, Yüksek Lisans |
2019-2020, Advanced Reading and Writing I, Lisans |
2019-2020, Instructional Design, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Teaching Foreign Language and Language Skills, Yüksek Lisans |
2019-2020, Technology Enhanced Learning, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Critical Reading, Lisans |
2018-2019, Dil Becerilerinin Öğretimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil Öğretimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Research in L2 Reading, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, Research in L2 Reading, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, Material Development and Evaluation in Foreign Language Teaching, Lisans |
2016-2017, Testing and Evaluation in Foreign Language Teaching, Lisans |
2016-2017, Teaching Language Skills, Lisans |
2016-2017, Approaches to English Language Teaching, Lisans |
2016-2017, Cultural Expressions and Lexical Competence, Lisans |
Kayıt Yok |
TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı 2021/1 kapsamında 'İngilizce Öğretmeni Adaylarına Yönelik İngilizce Dijital Ders Tasarımı Kursu' (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
İNGİLİZE ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK İNGİLİZCE DİJİTAL DERS TASARIM KURSU (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
Yabancı Dil Öğretiminde Geri Bildirim Yoluyla Prozodik Beceri Kazandırılmasına Yönelik Görsel ve İşitsel Materyal Geliştirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
Kayıt Yok |
Bayhan, S., Çakır, İ. (2022) "Challenges and Benefits of COVID-19 Pandemic for Turkish EFL Teachers at Rural State Schools", 5th International Open & Distance Learning Conference , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2022) ![]() |
Çakır, İ., Fişne, F.N. (2021) "Assessing English Language Skills During The Covid-19 Pandemic: Insights into Challenges And Opportunities in Online Assessment", International Distance Education Congress , Ankara, Türkiye, (Ekim 2021) ![]() |
Çakır, İ., Kurnaz, Y. (2020) "EFL Teachers’ Technocultural Awareness Levels and Self‐Reported Competencies", Second ILTERG Conference , Ankara, Türkiye, (Ekim 2020) ![]() |
Çakır, İ., Canlı, B. (2019) "The Washback Effect of the Undergraduate English Placement Examination on Language Teaching: From the Perspectives of the Teachers", III. International Conference on Research in Applied Linguistics , (Ekim 2019) ![]() |
Çakır, İ., Bayhan, S. (2019) "Extensive Reading Habits and Preferences of EFL Postgraduates:A Case Study", 6th International Western Cultural and Literary Studies Symposium , (pp. 24), (Kasım 2019) ![]() |
Çakır, İ. (2019) "How Valuable are the EFL Coursebooks for Values Education?", International Language Teacher Education Group (ILTERG) Conference , (pp. 53-54), Antalya, Türkiye, (Nisan 2019) ![]() |
Çakır, İ., Canlı, B. (2019) "Undergraduate Placement Examination of English in Turkey: A Critical Analysis", The 2nd International Conference on Language, Education, and Culture (ICLEC) , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2019) ![]() |
Çakır, İ. (2018) "YABANCI DİL AĞIRLIKLI 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİ PİLOTUYGULAMASI ÜZERİNE KISA BİR DEĞERLENDİRME", VIII. International Congress on Research in Education (ICRE) , (pp. 1045-1050), Türkiye, (Eylül 2018) ![]() |
Çakır, İ. (2018) "THE CULTURAL CONTRIBUTION OF MEDIA TO LEARNING ENGLISH", 8th International Congress of Research in Education , (pp. 1076-1080), Türkiye, (Eylül 2018) ![]() |
Çelebi, S., Çakır, İ. (2018) "Development of Visual and Auditory Material for Prosody Ability through Feedback in Foreign Language Teaching", 2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education , (Eylül 2018) ![]() |
Çelebi, S., Çakır, İ. (2018) "İngilizce Öğretmenlerinin Telaffuz Becerilerinin Prozodik Bakımdan Değerlendirilmesi", 2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education , (Eylül 2018) ![]() |
Çakır, İ., Canlı, B. (2017) "The Washback of Standardized Tests on Foreign Language Teaching with Specific Reference to TEOG Exam", 1ST INTERNATIONAL BLACK SEA CONFERENCE ON LANGUAGE AND LANGUAGE EDUCATION , Samsun, Türkiye, (Eylül 2017) ![]() |
Çakır, İ., Durmuş, M. (2017) "FOREIGN LANGUAGE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF ENGLISH AS A LINGUA FRANCA", MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNĠVERSĠTESĠII. ULUSLARARASI GENÇLĠKARAġTIRMALARI KONGRESĠ , (pp. 50), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
Çakır, İ. (2016) "Teaching Culture Through Movies", International ConferenceLanguage, Literature and Culture in Education 2016 , (pp. 22), (Temmuz 2016) ![]() |
Çakır, İ., Kayadelen, B.D. (2016) "In Unity there is Strength In Peer Editing Students Strengthen their Writing Skills", The 9th ELT Research ConferenceInterdisciplinary Approaches: Beyond the Borders of ELT Methodology , (pp. 139), Çanakkalle, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
Çakır, İ. (2016) "İngilizce Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Dinleme Etkinliklerini Kullanım Düzeyleri", UEBK 2016 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 764), Türkiye, (Nisan 2016) ![]() |
Çakır, İ., Kayadelen, B. (2014) "The Analysis Of the Lexico-Grammatical Errors in The Essays: A Corpus Study", International Conference Inter-Disciplinarity, Multi-Disciplinarity and Trans-Disciplinarity in Humanities , (pp. 18), (Mayıs 2014) ![]() |
Çakır, İ., Sögüt, Ü. (2013) "Efl Teachers Versus Ict Material", 1st International ELT Conference , Türkiye , (Kasım 2013) ![]() |
Çakır, İ., Tavacı, F. (2013) "The Effect of Dyned Software Programme in Teaching Vocabulary", 1st International ELT Conference , (Kasım 2013) ![]() |
Çakır, İ. (2012) "Integrating Learners and Learners’ Culture into Teaching Target Culture: An Action Research on Classroom Teaching", 5th International Online Language Conference IOLC , (pp. 59-67), (Aralık 2012) ![]() |
Çakır, İ. (2012) "Prospective Elt Teachers and Learning through Mobile Phones", The 3rd Black Sea ELT Conference. Technology: A Bridge to Language Learning , Samsun, Türkiye, (Kasım 2012) ![]() |
Çakır, İ. (2011) "Reading Is Not Reading Only In Efl Classes", TESOL Macedonia-Thrace N.Greece 18th International Convention , (Nisan 2011) ![]() |
Çakır, İ. (2010) "How Literal Are Nonliteral Expressions For Nonnative Speakers?”,", The second International Congress of Educational Research , Antalya, Türkiye, (Nisan 2010) ![]() |
Çakır, İ. (2010) "Do The Elt Course Materials Offer Culture Specific Expressions Adequately at Elementary Schools in Turkey?", The 10th International Language, Literature and Stylistics Symposium , (pp. 393-396), Ankara, Türkiye, (Aralık 2010) ![]() |
Çakır, İ. (2010) "Enhancing Correct Pronunciation Through Extensive Listening", International Conference on Sharing Issues in ELT , Eskişehir, Türkiye, (Nisan 2010) ![]() |
Çakır, İ. (2009) "Fostering Pragmatic Competence through Idioms in Second Language Learning Environment", 2nd International Congress of European Turks in the Context of Education and Integration , (pp. 806-812), Antwerp, Belçika, (Aralık 2009) ![]() |
Çakır, İ. (2009) "Yabancı Dil Öğretiminde Yazma Becerisinin Öğretilmesi Üzerine Öğrenci Görüşleri Ve Bazı Öneriler", IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , (pp. 328-333), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2009) ![]() |
Çakır, İ. (2009) "Is It Really Easier Said Than Done in Foreign Language Teaching?", The 13th International INGED ELT Conference , (Mart 2009) ![]() |
Bakla, A., Çakır, İ. (2021) "100 Soruda Nitel Araştırma", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık ![]() |
Yılar, M.B., Tomal, N., Köprülü, S.G., Arı, F.A., Gökçek, T., İskenderoğlu, T.A., Ünal, S., Çakır, İ., Başaran, M., Aktepe, V., Uzunöz, A. (2020) "Özel Öğretim Yöntemleri Cilt 2", Türkiye : pegem akademi ![]() |
Çakır, İ. (2022) "Topics in Technology Enhanced Language Learning", Sivas/Türkiye : Cumhuriyet Üniversitesi Yayınları ![]() |
Çakır, İ. (2022) "Reconsidering the EFL Pedagogy with the Influence of Pandemic Conditions: Past-Present-Future", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık ![]() |
Çakır, İ. (2021) "Çocuklara Türkçe Öğretimi", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık ![]() |
Çakır, İ., Demiröz, H. (2021) "Testing and Assessment in Foreign Language Classroom: Theory with Practice", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık ![]() |
Çakır, İ. (2020) "Literature in Language Teaching", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayın ![]() |
Çakır, İ., Fişne, F.N. (2020) "İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık ![]() |
Çakır, İ. (2020) "Özel Öğretim Yöntemleri 2", Ankara : Pegem Akademi ![]() |
Çakır, İ. (2019) "Basics of ELT", Ankara/Türkiye : Blackswan Publishin House ![]() |
Çakır, İ. (2018) "Approaches and Principles in English as a Foreign Language (EFL) Education", Türkiye : Eğiten Kitap ![]() |
Çakır, İ., Kayadelen, B.K. (2017) "Researching ELT: Classroom Methodology and Beyond", Frankfutr Am Main/Almanya : Peter Lang ![]() |
Çakır, İ., Kayadelen, B.D. (2016) "Interdisciplinarity Multidisciplinarity and Transdisciplinarity in Humanities", Newcastle/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing ![]() |
Çakır, İ. (2016) "Current Trends in ELT", Ankara/Türkiye : Nuans Publishing ![]() |
Çakır, İ. (2015) "Dil Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi ![]() |
Çakır, İ. (2014) "II. Ulusal Yabancı Dil Çalıştayı Bildirileri", Samsun/Türkiye : Copy Center ![]() |
Çakır, İ. (2013) "İngilizce Öğretmenlik Alan Bilgisi", Ankara/Türkiye : Alan Bilgisi Yayınları ![]() |
Çakır, İ. (2010) "Number One, A Course book in English", Ankara/Türkiye : Data Yayınları ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Literature in Language Teaching, 2020, Editör |
(Uluslararası - Kitap) İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) UDEKAD Uluslararası Dil, Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Dergisi, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Dergi) Turkish Journal of Teacher Education, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Humanities and Social Science Research, 2016, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Ulusal - Kitap) Power Up 9th Grade Course Book, 2016, Editör |
(Ulusal - Kitap) Power Up 9th Grade Teacher s Book, 2016, Editör |
(Ulusal - Kitap) Power Up 9th Grade Workbook, 2016, Editör |
(Ulusal - Kitap) Power Up 9 Student s Book, 2016, Editör |
(Ulusal - Kitap) Power Up 9 Workbook, 2016, Editör |
(Ulusal - Kitap) Power up 9 Teacher s Book, 2016, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Narrative and Language Studies, (NALANS), 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Teacher Education (TUJTED), 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eurasian Journal of Applied Linguistics (EJAL), 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Teacher Education (TUJTED), 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eurasian Journal of Applied Linguistics (EJAL), 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) South African Journal of Education, 2018 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu EğitimDergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | Makale (WoS) |
Makale (ESCI) |
Makale (Scopus) |
Makale (TR Dizin) |
Kitap (Uluslararası) |
Kitap (Ulusal) |
Makale (Diğer) |
Toplam Atıf |
1 |
The Use Of Video As An Audio Visual Material In Foreign Language Teaching Classroom
The Turkish Online Journal of Educational Technology
|
3 | 9 | 0 | 0 | 0 | 67 | 80 | |
2 |
Yazma Becerisinin Kazanılması Yabancı Dil Öğretiminde Neden Zordur
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 32 | 45 | |
3 |
Developing Cultural Awareness In Foreign Language Teaching
Turkish Online Journal of Distance Education
|
6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 28 | 36 | |
4 |
The Frequency Of Culture Specific Elements In The Elt Coursebooks At Elementary Schools In Turkey
Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language)
|
2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 17 | 21 | |
5 |
Foreign Language Learners Views On The Importance Of Learning The Target Language Pronunciation
Journal of Language and Linguistic Studies
|
3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 20 | |
6 |
Instructional Materials Commonly Employed by Foreign Language Teachers at Elementary Schools
International Electronic Journal of Elementary Education
|
0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 10 | 15 | |
7 |
Opinions and Attitudes of Prospective Teachers for the Use ofMobile Phones in Foreign Language Learning
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY
|
1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 10 | 12 | |
8 |
Yabancı Dil Öğrenme Ortamlarında Kültürün Rolü
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 7 | 8 | |
9 |
Designing Activities For Young Learners In Efl Classrooms
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 | |
10 |
An Overall Analysis of Teaching Compulsory Foreign Language at Turkish State Universities
Journal of Language and Linguistic Studies
|
0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 | 6 | |
11 |
Promoting correct pronunciationthrough supported audiomaterials for EFL learners
Energy Educatıon Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 6 | |
12 |
Uncovering the motivating factors behind writing in English in an EFL context
The Anthropologist
|
0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 6 | |
13 |
Problems In Teaching Tenses To Turkish Learners
Theory and Practice in Language Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 6 | |
14 |
How do learners perceive idioms in EFL classes?
Ekev Academic Review
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 6 | |
15 |
Criticizing Ourselves As Teachers Through Observation From Reflective To Effective Teaching
English for Specific Purposes World
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | |
16 |
Socio pragmatic Problems in Foreign Language Teaching
Journal of Language and Linguistic Studies
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 | |
17 |
The Washback Effects of Secondary Education Placement Examination onTeachers, School Administrators and Parents with Specific Reference to Teaching English as a Foreign Language
TURKISH JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | |
18 |
Abilities of Pragmatic Language Usage of the Children with Language Delay After the Completion of Normal Language Development Training
Journal of International Advanced Otology
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
19 |
The Efficacy of Culture Based Syllabus in Teachingthe Target Culture
Anthropologist
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
20 |
Osmanlıdan Günümüze Yabancı Dil Öğretimi Süreci
Nüsha Journal of Oriental Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | |
21 |
Is listening instruction neglected intentionally or incidentally in foreignlanguage teaching contexts?
Journal of Language and Linguistic Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | |
22 |
The Effects of Reflective Teaching Techniques on Teachers’ Self-Evaluation for Further Lessons: Analysis through Diary Keeping
Focus on ELT
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
23 |
Current Trends in ELT
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | |
24 |
İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminde Proje Etkinliği Üzerine Kısa Bir Proje
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
25 |
Mesleki Gelişim Etkinliklerinin İngilizce Öğretmenlerine Olan Katkısı
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | |
26 |
Fostering intuitive competence in L2 for a better performance in EAP writing through fraze.it in aTurkish context
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | |
27 |
Dil Öğretimi
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
Bekir Canlı
![]() |
2017 - 2022 | 5 |
![]()
Oya Büyükyavuz
![]() |
2014 - 2016 | 4 |
![]()
Birtan Baytar
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2022 | 3 |
![]()
Serap Bayhan
-
|
2019 - 2022 | 3 |
![]()
Safa Çelebi
![]() |
2018 | 2 |
![]()
Yıldıray Kurnaz
![]() |
2020 - 2022 | 2 |
![]()
Fatıma Nur Fişne
![]() |
2020 - 2021 | 2 |
![]()
Semra Şahin
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Vedat Aktepe
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Arif Bakla
-
|
2021 | 1 |
![]()
Tuba Gökçek
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Abdulkadir Uzunöz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Mustafa Başaran
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Suat Ünal
Trabzon Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Fikriye Alkım Arı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Fulya Yalçınkaya
Biruni Üniversitesi
|
2009 | 1 |
![]()
Murat Bayram Yılar
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Trabzon Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Sevtap Günay Köprülü
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Mustafa Özer
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Nuray Bayar Muluk
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Selda Fatma Bülbül
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Necati Tomal
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Aslıhan Çelik
-
|
2013 | 1 |
![]()
Banu Doğar Kayadelen
-
|
2016 | 1 |
![]()
Buse Doğar Kayadelen
-
|
2016 | 1 |
![]()
Buse Kayadelen
-
|
2014 | 1 |
![]()
Buse Kayar Kayadelen
-
|
2017 | 1 |
![]()
Fitnat Tavacı
-
|
2013 | 1 |
![]()
İrem Işık
-
|
2020 | 1 |
![]()
Mehmet Durmuş
-
|
2017 | 1 |
![]()
Sena Yalçın
-
|
2022 | 1 |
![]()
Ümit Sögüt
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | ||
YÖKSİS Temel Alan | ||
YÖKSİS Bilim Alanı | ||
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri |